Ga naar inhoud

Onverklaarbaar fenomeen


rschuman

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een onverklaarbaar fenomeen per toeval ontdekt:

Wanneer ik een avi of mkv afspeel (andere formaten niet getest) in VLC of Windows Media Player (WMP) (andere spelers niet getest) en mijn laptop kantel naar voor toe (de laptop kantelt volledig, dus niet enkel het scherm dat verder open gaat ofzo, toetsenbord en al dus), gebeurt er dit:

Als het VLC-bestand (of WMP-bestand) geselecteerd is:

het bestand begint door te spoelen, exact per 5minuten.

Verder is er niks speciaals op te merken, er gebeurt niks met het CPU- of RAM-verbruik, het scherm doet niet raar, niks.

Als het bestand niet is geselecteerd, maar dus wel aan het spelen is:

er gebeurt niks.

Iemand enige verklaring voor dit bizarre verschijnsel?

Ligt dit aan de Hardware of Software?

Nog even mijn specs:

Dell Studio 1557

Windows 7

4 GB RAM

Intel Core i7 Mobile 720QM

PC is overigens nog zo goed als gloednieuw.

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,

het is bij elke avi of mkv dat ik afspeel.

En nee, het absoluut geen grap of zo, het gebeurt écht!

Ik vind het vooral raar dat het niet gebeurd als ik het bestand niet selecteer, maar wel laat open staan. Anders zou ik nog kunnen begrijpen dat door het schuin houden van de laptop één of andere hardware-component niet meer correct werkt en daardoor de avi of mkv niet meer correct weergeeft, maar dat is dus niet het geval aangezien er niks gebeurt als de avi of mkv niet geselecteerd is.

Ook is het raar dat het "mooi" per 5 minuten doorspoelt, wat niet echt wijst op een avi/mkv die kapot is ofzo, of het slecht kunnen weergeven van de avi/mkv.

Het lijkt dus alsof hij een doorspoelcommando krijgt ofzo... :stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.