Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het verwijderen is (nog) geen probleem. Hij vraagt of het mag verwijderd worden ;-).

Als hij daar echt zeker van wil zijn,

Dan kan hij beter een backup Nemen van zijn gegevens.en misschien nog beter een Image van je harde schijf

Want wie gaat er hier zijn vinger oipsteken en zeggen "gooi het er maar af" :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want wie gaat er hier zijn vinger oipsteken en zeggen "gooi het er maar af" :pcguru:

Daarom dat ik vraag om een voorbeeld te geven van de bestanden die cc cleaner wil verwijderen. Als het om tijdelijke bestanden gaat is er geen probleem.

Ik zal dus degene zijn die zijn vinger zal opsteken, maar het is uiteindelijk de gebruiker zelf die beslist. Wij zijn hier enkel om advies te geven.

Laten we dan nu wachten op wat de TS zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt bij mij elke keer zoner problemen verwijdert

Zie afbeelding

Ja, zo ziet het er bij mij ook uit. En daarna doen Nero en Office het gewoon nog?

---------- Post toegevoegd om 13:28 ---------- Vorige post was om 13:18 ----------

Ofwel gaat het om tijdelijke bestanden ofwel om registerverwijzingen.

Kan je een voorbeeld geven de bestanden. Normaal kan het geen kwaad om de bestanden te verwijderen die CC cleaner aangeeft.

Het zag eruit zoals bij DJ. Ik heb ook eens gelezen dat alle cookies verwijderd worden bij de Cclean, betekent dat dan ook dat mijn betaal- cq creditcardgegevens verwijderd worden?

---------- Post toegevoegd om 13:38 ---------- Vorige post was om 13:28 ----------

Als hij daar echt zeker van wil zijn,

Dan kan hij beter een backup Nemen van zijn gegevens.en misschien nog beter een Image van je harde schijf

Want wie gaat er hier zijn vinger oipsteken en zeggen "gooi het er maar af" :pcguru:

Hoe maak ik een backup resp. image van m'n harde schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je cookies en dergelijke wordt verwijderd, zal je inderdaad sommige gegevens opnieuw moeten ingeven zodat je browser ze terug gaat onthouden.

Okee, ik heb 't gedaan omdat het vooral cashes en logbestanden waren, de AVG 8 en zo. Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.