Ga naar inhoud

Windows Vista opschonen


ekster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan je eens de link geven waar je het programma probeert de downloaden. Ik vind immers niet direct een download van Windows Registry Cleaner.

Je kan ook een schermafbeelding maken en als bijlage in je volgende bericht posten.

Kan je ook eens volledige omschrijving geven de foutmelding die je krijgt als je iets probeert te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Gratis PC Scan Herstel Regsitry Errors Snel! Ver beter uw gehele PC prestatie.

PC Tools - Award Winning PC Software and Utilities

<LI id=taw1 onfocus="ss('','aw1')" onmouseover="ss('','aw1')">PC opschonen Verwijder registerfouten en on- geldige bestanden - Gratis Scan.

www.Ascentive.com/nl/

Als ik ga downloaden sluit IE internet af, links beneden krijg ik dan DEP boodschap dat Internet uit veiligheidsoverwegingen afgesloten is.

Groet, ekster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die programma's nog niet gebruikt. Ik heb die links ook nog niet op het forum gezien, maar misschien kijk ik er wel over.

Als je je register wenst op te kuisen kan je beter CC cleaner gebruiken. Dat programma vind ik zelf meer betrouwbaar.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Aangezien je hebt gezegd dat je steeds problemen hebt bij het downloaden mag je ook het volgende doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.