Ga naar inhoud

game pc kopen


nielzzz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Standaard HD's zijn 3,5", de SSD zijn zo goed als allemaal 2,5". Kasten zijn gemaakt met 5,25" bays voor de drivers, fanconrollers, etc. Daarnaast zijn er zo goed als altijd ook 3,5" bays aanwezig om je HD's in kwijt te kunnen. Nu zijn er maar een select aantal kasten die daadwerkelijk ook inbouwmogelijkheden geven voor 2,5" schijven. Die kast die jij geselecteerd hebt zit niet bij die enkele kasten.

Nu heb je dus 'brackets' nodig die het mogelijk maken om 2,5" schijven in 3,5" bays te plaatsen. Deze worden standaard bij intel en OCZ meegeleverd indien je de retail versie koopt. Producten kunnen zowel in retail als in OEM verkocht worden. OEM wilt zeggen dat uitsluitend de hardware zelf geleverd word, bij retail wordt het product in een doosje geleverd met alles accessoires bij, dus ook die brackets indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie samenstelling. Kast vind ik nu niet zo mooi, maarja ieder z'n eigen ding.

Je wou ook een stille PC, dan zou ik toch kijken naar een samenstelling als =1&product[226631]=1&product[258125]=1&product[235982]=1&product[245830]=1&product[245679]=1&product[80156]=1&product[35578]=1&product[224663]=1&product[225309]=1&product[226358]=1&product[238336]=1"]deze.

Enkele aanpassingen :

Omdat je nog budget over had, heb ik ook voor een SSD gekozen, deze zijn vliegensvlug. Je wou ook een stille PC, daarom heb ik voor een speciale variant van de 5850 genomen, namelijk te Toxic versie. Deze is namelijk fabrieks-overclocked en tot wel 8 keer stiller in bepaalde gevallen. Monitor zit er ook bij.

maar is het plaatsen van een ssd merkbaar? op korte termijn ik geef een vb: als een spel aan het laden is of dat dan merkbaar sneller is of is het alleen merkbaar op lange termijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is direct merkbaar. Alle laadtijden van software zal veel sneller zijn.

Een vergelijking tussen de meest gekochte hardeschijf en ssd van het moment:

acces tijd samsung F3 1TB: 13.7 ms

acces tijd Intel X25-V Postville 40GB: 0.2 ms

Dat is dus 68,5 keer sneller!!!

Het verschil zal je vanaf moment 1 merken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahzo ik denk dat het dan wel de moeite is maar als ik zo een ding erbij koop voor het te monteren in mijn kast en ik koop een sdd samen later zou ik dat dan gemakkelijk in elkaar kunnen zetter ik ben geen pc genie maar ik heb ook geen 2 linkerhanden en zou ik ook nog bekabeling nodig hebben of is dat niet nodig of zit het er gewoon bij?

aangepast door nielzzz
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.