Ga naar inhoud

pc reageert niet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

oke ,niet leuk maar toch bedankt. Voorlopig moet ik het er nog maar even mee doen.

Is het probleem dat hij zo traag is en steeds niet reageert ook daar de oorzaak van,of staat dat er los van.

---------- Post toegevoegd om 22:35 ---------- Vorige post was om 22:30 ----------

Nog even een vraag als ik de belangrijkste mappen en bestanden copieer naar schijf D dan bewaar ik die toch

Dat was mij toen gezegd dat als de pc het begeeft alles op schijf C verloren gaat en schijf D bewaard het

Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een verstandig manier om niet in c:\ te zetten.

Je kan even verder maar vroeg of laat zal uw harddisk begeven en dan kan je niks meer doen.

Als je wilt uitstellen dan maakt je regelmatig een backup.

Wat je kan doen om nog even uit te stellen is alle data van d:\ naar een externe harddisk zetten of op een andere computer en dan d:\ formateren met de rechtermuisknop.

Dit kan u harddisk nog een tijdje verder.

Dan de data terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
hoe kan ik een vraag stellen:er staat bbc,oke maar ik weet niet aan wie ik mijn vraag moet richten.

is eerste maal dat ik dit doe,ben zopas geregistreed

Je opent gewoon een nieuwe duscussie in één van de onderafdelingen van het forum. Je moet de vraag niet specifiek aan iemand richten, want alle medewerkers en forumgebruikers die je kunnen helpen, mogen dit uiteraard ook doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.