Ga naar inhoud

pc is supertraag en valt geregelt uit


Aanbevolen berichten

In dit geval ging het vooral om spyware en minder om virussen. Zit er in die Kaspersky geen antispyware-gedeelte ?

Anders mag je die Malwarebytes op de PC houden en op geregelde tijdstippen eens laten scannen. Vergeet dan wel niet om telkens bij gebruik te updaten naar de meest recente versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gekeken ... en blijkbaar zit er toch wel antispyware en antiadware in die Kaspersky. Dan kan het enkel dat je de rommel hebt binnengehaald door wat onzorgvuldig gebruik van de PC : het "foute" klikje op het "foute" linkje bvb.

Maar ook dan kan die Malwarebytes je helpen. Al is voorzichtig surfgedrag de eerste bescherming :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ben dan al blij dat karspersky dit toch wel heeft , bedankt om dit na te kijken maar nou nog een laatste kleine vraagje , hoe weet ik dat ik voorzichtig surf en niet op het verkeerdje klikje klik ;-)
In de meeste gevallen moet je programma - Kaspersky in dit geval - je een seintje geven dat er iets mis is. Als je dan doorduwt, kan het zijn dat je een ongewenste besmetting op je PC haalt. Doe je dat niet, dan blijft hij netjes. Dit geldt ook voor linkjes in je mailprogramma, MSN, enz.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is al iets beter van snelheid , het uitvallen is nu nog niet gebeurd maar dat gebeurde heel verschillend , soms als ik niets aan het doen , soms tijdens een spel en soms tijdens het surfen op het net ....in ieder geval al bedankt voor de hulp om die '' rotzooi"" van men pc te halen :-)

zijn dit eigenlijk een soort van virussen en kan je dat eigenlijk belemerren dat er veel op je pc blijft van die rotzooi? wat dat ook mag wezen hihihi

Kan ook voorkomen omdat je pc gewoon te warm krijgt ...

Staat je PC redelijk opgesloten in een hoekje ?

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee , ik heb de pc al langst een kant open staan en langst de kant die open is , is ook een lege plaats met veel verluchting , omdat ik al reeds problemen heb gehad met een te warme temp heb ik hem dus open laten staan en word die dus geregeld gestofzuigt om het zo maar te zeggen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee , ik heb de pc al langst een kant open staan en langst de kant die open is , is ook een lege plaats met veel verluchting , omdat ik al reeds problemen heb gehad met een te warme temp heb ik hem dus open laten staan en word die dus geregeld gestofzuigt om het zo maar te zeggen ...

En zijn al je drivers geinstaleerd ?

Eventueel uw drivers eens updaten, vooral die van het moederbord en de videokaart.

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.