Ga naar inhoud

Vista-windows mail


JAISA

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Vista. Sinds vandaag blijft er een mail, die ik al wel verzonden heb toch staan in mijn postvak uit. Nieuwe te verzenden mail gaat ook in die map staan en kan ik niet verzenden. Ik kan wel ontvangen.

Er wordt aangegeven: Er is een fout opgetreden, maar niet wat en hoe.

Heeft iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou. Bijna. Ik heb als volgt gehandeld:

In Windows Mail/Extra/accounts/E-mail/eigenschappen/

Hier moest ik een naam ingeven die naar de servers verwees. Hier stond mijn eigen naam.Heb ik veranderd in : "Windows Mail". Vanaf dat moment kon ik weer mail verzenden. Echter 1 mailtje, die al wel verzonden is, krijg ik niet weg uit postvak uit. Als ik die aanklik, krijg ik het volgende bericht.

Het bericht kan niet worden weergegeven.

Windows Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw

Windows Mail

Weet niet wat ik daar mee aan moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Is een bug in Windows Mail. Heb dit reeds verschillende keren gezien bij PC's waarop Norton geïnstalleerd is. Mocht je Norton gebruiken, verwijder hem eerst en daarna installeer je volgende Microsoft update:

http://support.microsoft.com/kb/941090/en-us

Daarna heropstarten, en hoogstwaarschijnlijk kan je nu die mail probleemloos verwijderen. Laat je weten of dit helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.