Ga naar inhoud

Windows mail werkt niet meer


honk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je echt wilt doen dan zo:

Windows installeert standaard (by default) alle nieuwe programma's in C:\Program Files. Zelf houd ik mijn Windows-installatie zoveel mogelijk gescheiden van mijn programmatuur. Eén schijf voor het Windows besturingssysteem en één schijf (of partitie) voor de geïnstalleerde programma's. Het geeft mij nogal een probleem (nou ja, veel moeite) dat ik telkens de installatie folder moet wijzigen. Vandaar dat ik hieronder heb beschreven hoe je je default installatie directory kunt wijzigen (wel even een back-up van je registry maken):

  1. Ga naar Start > Uitvoeren... en typ regedit of regedt32 gevolgd door <ENTER>
  2. Navigeer naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
  3. Zoek de key ProgramFilesDir die als default waarde C:\Program Files zal hebben
  4. Verander dit in de folder die je wilt. Ik heb het bv. verandert in D:\Program Files
  5. Start Windows opnieuw op

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.