Ga naar inhoud

Windows mail werkt niet meer


honk

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met het probleem dat wanneer ik Windowss Mail probeer te openen dat ik dit krijg: (Zie document) Gelieve dit snel af te handelen indien mogelijk, want mails zijn van belang. Eventueel gratis programma dat je register scant, want RegistryBooster vond 500 fouten na een scan maar ik kan deze niet repareren omdat dit een trial is.

post-5624-1417703975,275_thumb.jpg

post-5624-1417703975,3032_thumb.jpg

post-5624-1417703975,3191_thumb.jpg

aangepast door honk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Windows mail is toch gratis

Is uw c:\ schijf vol?

Probeer eens met deze of je meer plaatst kan maken.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.2 GB over van de 34.1 GB en dit vind ik zeer weinig maar weet niet wat te doen. Sommige programma's zoals Cyberlink nemen +- 300 MB in van de C schijf, en dat is dan het grootste programma dat ik ka herinstalleren, maar cd heb ik niet. Dit stond er al van in het begin op.

Ik bedoel gratis programma voor register op te schonen, CCleaner heb ik al eens laten runnen maar met zeer weinig resultaat.

Ik laat dit nu even doen door Wise Registry Cleaner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle gegevens zijn overgezet naar mijn D: schijf. Verder weet ik niet wat ik nog kan verzetten. In volgend bericht screen met wat WRC gevonden heeft met problemen, deze duid aan of ze veilig te repareren zijn of niet en selecteert alleen de veilige. Zit nog niet aan helft en heeft er al meer dan 350 gevonden :s

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.