Ga naar inhoud

VLC op Windows 7


Arno.B

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik VLC player start dan zijn mijn ondertitels goed tot ik op full screen zet. Dan zijn de ondertitels in blokjes..

Hoe kan ik dit verhelpen? met Win vista had ik dit ook ooit eens maar toen heb ik bij instellingen de output op Windows GDI gezet, dit helpt bij wnidows 7 niet... Dan dacht ik, laten we het op Direct X uitvoer zetten en dat lukt wel maar dan krijg ik gezever dat de kleurinstellingen van windows 7 veranderd zijn omdat die niet compatibel zijn met elkaar ofzo en ja dat wordt hersteld als ik vlc afsluit maar toch.. niet zoals het zou moeten zijn.

Weet iemand hier meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb de laatste driver geupdate met windows update, ben dan gaan kijken of dit werkelijk de laatste driver was en het lijkt juist..

Ik heb wel maar Directx 9, weet niet of er een nieuwere is? maar het geeft geen problemen als ik op directx uitvoer zet, wel bij GDI, en ik geloof dat toen ik vista had, dat ik het op GDI moest zetten.

---------- Post toegevoegd om 13:35 ---------- Vorige post was om 13:26 ----------

Srr, ik heb Directx 11 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.