Ga naar inhoud

Game pc


Aanbevolen berichten

Ik begin mijn oude systeem toch wel beu te geraken (3 jaar oud, medion-gedoe) dus denk ik er sterk aan om een nieuw systeem aan te kopen.

Ik ben zeker geen hardcore gamer maar ik speel graag eens crysis, cod mw2 en assasin's creed (gewone instellingen volstaan). In de toekomst zal ik uiteraard wel eens een nieuw game aankopen en het systeem moet dit vlot aankunnen.

Voor de rest gebruik ik mijn pc om te surfen, muziek, office, downloads en het lichtere filmwerk. Dus zeker geen zware photoshop bewerkingen of zo.

Ik ben een leek op zowel hardware als softwaregebied.

Budget: 1500-2000 euro (liefst naar de 1500 natuurlijk).

Eisen:

Windows 7 (met functionaliteit XP voor oudere games?)

Office (of wacht ik beter tot eind dit jaar voor de nieuwste versie?)

een stil systeem! (geluidsisolatie?, waterkoeling?)

muis en toetsenbord optisch maar wel NIET cordless (batterijen zijn te snel op en duur)

toetsenbord: belgische indeling !!!

muismat (gamegericht)

speakerset (muziek afspelen zeer belangrijk)

draadloos internet !!!

headset (games)

moederbord USB3.0 en SATA3 ??? (advies aub)

harde schijf SSD (advies)?

scherm (HD?)

assemblage best inbegrepen

Aangezien ik een Belg ben, lijkt Het Computerwinkeltje de voor de hand liggende keuze (5% korting ook)?

Als ik nog dingen vergeten be, just shoot.

Mvg,

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[66057]=1&product[35578]=1&product[245679]=1&product[234946]=1&product[252897]=1&product[225309]=1&product[258125]=1&product[258427]=1&product[224663]=1&product[245830]=1&product[226358]=1&product[56535]=1&product[91681]=1&product[231421]=1&product[245452]=1&product[224350]=1&product[51215]=1&product[197628]=1&product[238626]=1&product[239281]=1&product[7508]=1"]Hier staat mijn samenstelling.

Aangezien er wel gegamed wordt, heb ik voor een sterke doch zeer stille videokaart gekozen. De Sapphire HD5850 Toxic.