Ga naar inhoud

Probleem met installatie bewakingscamera


Velibor

Aanbevolen berichten

Ik heb het hierna volgende probleem.

Na verscheidene jaren goed gebruik van bewaking via camera - Gospell GosCam - Driver : tridvid.sys - tridvid.inf - VendorCmdRW.dll - InterVideo WinVDR op een XP Sp3 machine. En daar ik thans een nieuwe pc heb met Win 7 is die camera niet meer compatibel ! Dus heb ik besloten om deze terug te installeren op mijn oude pc XP ! Helaas lukt het niet ! Nadat ik de driver er terug opzet, krijg een mededeling "windows is herstelt van een ernstige fout '' De camera werkte vroeger uitstekend ! Wat te doen ! Groeten. Velibor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor uw respons.

Heb nu Ubuntu versie 9 op mijn HP pc gezet. Heb reeds geprobeerd of dit besturingssysteem het installatie schijfje zou kunnen lezen, laat staan installeren, echter dit lukt mij vooralsnog niet. Krijg als antwoord :Er is een fout opgetreden tijdens het laden van het archief. Archive: /media/cdrom0/WinDVR.exe [/media/cdrom0/WinDVR.exe]

End-of-central-directory signature not found. Either this file is not a zipfile, or it constitutes one disk of a multi-part archive. In the

latter case the central directory and zipfile comment will be found on the last disk(s) of this archive.

note: /media/cdrom0/WinDVR.exe may be a plain executable, not an archive

zipinfo: cannot find zipfile directory in one of /media/cdrom0/WinDVR.exe or /media/cdrom0/WinDVR.exe.zip, and cannot find /media/cdrom0/WinDVR.exe.ZIP, period.

Is er een oplossing voor ?

Vriendelijke groet, Velibor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met het installeren van InterVideo WinDVR

Dus Linux (Ubuntu v 2.10) kan de voornoemde software niet draaien op haar besturingssysteem.Waarvan akte. Op de site van WindDVD pro heb ik niets gelezen dat deze software de bewakingscamera (Trident Analo Video, GHz2.4 receiver,Gospell Goscam) kan capteren.Ten slotte zou ik het apparaat alleen maar willen gebruiken voor bewaking !

Ik begrijp nog altijd waarom dit vroeger normaal functioneerde, en thans niet meer!

In bijlage het pdf van de handleiding (Engels) voor het installeren van WinDVR.Misschien is dit een interressant gegeven.

Beleefde groet, Velibor

manual.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.