Ga naar inhoud

kan ik kiezen welk programma ik gebruik om iets te downloaden ?


candise

Aanbevolen berichten

Zolang je niet kan bewijzen dat het over legale torrents ga, verleen ik in ieder geval geen medewerking meer aan dit topic.

je moet me al niet meer helpen, maar legale torrents bestaan wel ! en u torrent heeft helemaal niets te maken met illegaal of legaal, u torrent is volgens mij gewoon een programma, en ik vroeg uitleg over een programma en geen hulp om dingen af te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan iedereen opzoeken op Google he, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

Een beter antwoord dan die engelse tekst die ik je gaf, zal je niet krijgen denk ik. Ik heb een halfuur gezocht op Google naar een mogelijke oplossing of naar mensen die ook Google Chrome gebruikten en die dezelfde problemen hadden met torrents.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het rustig houden :-).

Op dit forum worden inderdaad geen vragen behandeld die de illegale toer op gaan.

Het installeren van programma's om torrents te downloaden is op zich niet illegaal. Het zijn de torrents die je downloadt die het illegaal maken.

Hoewel de meerderheid van de torrents die je kan vinden inderdaad illegaal zijn hoeft dit niet altijd zo te zijn.

Of de TS nu illegale of legale films of muziek wil downloaden kunnen we van hier uit niet uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je mij het adres van torrent geven zodat ik het kan testen.

je verstaat het gewoon niet, sorry hoor, maar mijn vuze doet raar de laatste tijd, dus besloot ik om tijdelijk u torrent te gebruiken.

maar als ik nu met google chrome iets met vuze wil downloaden dan neemt ie automatisch u torrent, en ik zou liever de kans krijgen om te kiezen tussen vuze en u torrent. het heeft dus helemaal niets te maken met torrents downloaden mijn probleem, maar wel met het feit dat ik wil de keuze krijgen tussen ... begrijp je ? vb met mozilla als je klikt op openen kun je kiezen met welk programma je iets opent en ik vroeg me af of dit met google chrome ook kan.

sorry voor de vergissing als ik me ergens niet goed uitdrukte of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat candise bedoelde is dit:

Je klik op torrent bestand in Google Chrome en dan wordt Vuze opgestart als je op het bestand klik.

Hij had liever Utorrent gehad.

Ik heb het getest en inderdaad is het zo.

Google chrome heeft geen instelling om dat in te stellen.

Wat kan je doen?

Als je torrent bestand download is dat een naam.torrent

Bij XP

Dubbelklik op Deze computer

Klik op mapoptie

Klik op bestandtype

Zoek daar torrent

Klik op wijzigen en zoek de torrentprogramma die je wilt koppelen.

In vista of Windows 7

Ga hiervoor naar Start --> Standaardprogramma's. Klik dan op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen. De lijst met bestandstypen wordt geladen. Standaard wordt deze lijst gesorteerd op alfabetische volgorde van de bestandstypen, maar je kan ook op een knop boven de lijst klikken ( Naam, Beschrijving, Huidig standaardprogramma ) om de lijst daarop te laten sorteren.

Om een bestandstype torrent aan een ander programma te laten koppelen selecteer je de regel met dat bestandstypen die je wilt wijzigen en klik je daarna op Ander programma ( rechtsboven ), dan kan je een ander standaard programma daarvoor kiezen: In dit geval Torrent programma.

Zo hebben de andere leden ook iets aan op vraag van candise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.