Ga naar inhoud

pc start niet meer op


Aanbevolen berichten

Hey,

deze namiddag zat ik op mijn laptop op dit forum achter wat handige tips te zoeken tot ik op dit topic kwam http://www.pc-helpforum.be/f176/snellere-netwerk-verbinding-7986/

ik deed alles wat erin stond, en gebruikte mn pc daarna nog een 2tal uur. nu probeer ik hem terug op te starten en kom erop:

Windows kan niet worden opgestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:

/Windows/system32/config/system

u kunt proberen om dit bestand te repareren door windows setup te starten vanaf de originele cd rom met installatiebestanden, kies R in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.

kan ik zelf dit fixen zonder de installatiecdrom? want de installatie cdrom ligt bij mijn nonkel. of moet ik wachten tot ik de cdrom heb. nog een vraagje, kan ik hierdoor bestanden verliezen of is het met de cdrom in te steken gemaakt?

grtz

ps: ik kan nu tijdelijk op een vriend zn pc op internet, hopelijk kunnen jullie me vandaag nog helpen. :)

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.