Ga naar inhoud

HELP Ik wil niet formateren


afoenis

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op deze site en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik heb een gamer. Ik speel een beetje vanalles ; mmorpgs singleplayer als multiplayer games en nog meer. Ik heb een probleem met mijn pc. Er zitten virussen in. Ik ging op vakantie en heb mijn pc bij de zoon van mijn broer gelaten. Hij ging erop en ik weet niet wat hij allemaal gedaan heeft en mijn pc doet gek,heb zelfs 4 keer full scan laten doen en zelfs met andere anti-virus geprobeert maar niets. Er zijn verschillende problemen. En nu zou ik mijn pc willen formatteren maar zonder dat al mijn games moet weg doen want ik heb zelfs games van bijna 13 GB en van 7 GB en het zou heel jammer zijn als ik die ook moet weg doen. sad.gif En ik heb ze niet ergens anders opgeslagen. Is er een mogelijkheid dat ik mijn pc kan formatteren maar all mijn games te laten staan. PLEASE kan mij iemand daarmee helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is onmogelijk om te formateren zonder games of data te verliezen.

Je kan dit het beste doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was toch van plan om mijn pc te formatteren omdat ik een veel betere windows gevonden heb. Bij sommige spellen heb ik de setup gevonden maar bij andere niet want toen ik het heb gedownload heeft hij het direkt geinstaleerd bij C:/Program Files/...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij installeren wordt altijd voorgesteld in c:\programma files maar je kan perfect wijzigen in bijvoorbeeld d:\need for speed.

Mijn zoon heeft ook veel games en de meeste moet hij niet opnieuw installeren.

Maar de games staan niet in c:\ programma files maar in g:\

Dan kan ik zonder probleem c:\ formataren en windows opnieuw installeren.

De meeste games werken dan zonder probleem.

Maar GTA4 moet je opnieuw installeren.

Ik zou de games map kopieren naar de externe harddisk.

Let op: indien je windows 7 -->64 bits bedoeld dat staan er 2 programma files

1) programma files

2) programma files (x86) -->32 bits

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.