Ga naar inhoud

Randen op scherm HP 2159m


Duidelijk

Aanbevolen berichten

Hey,

Jaja, ik heb een probleem dat ik zelf dus niet krijg opgelost.

Mijn scherm, HP 2159m, heeft sinds de driver 10.2 van ATI randen zoals je op de eerste afbeelding in de bijlage kunt zien. Er is aan de zijkanten een rand van 2cm en onder- en bovenaan een rand van 1cm.

Ik heb zo goed als elke optie in het menu van het scherm zelf geprobeerd. Het menu vind het in bijlage 2 en het submenu voor positie van het scherm vind je in bijlage 3.

Nu heb ik driver 10.3 van ATI geïnstalleerd en het blijft hetzelfde.

Dit lijkt mij een hardware probleem met mijn scherm zelf. Maar ik vind er dus geen oplossing voor.

Duidelijk

OPLOSSING:

Blijkbaar is het probleem HDMI. Je moet dus gewoon DVI aansluiten en dan is het probleem opgelost.

post-10537-1417703992,7121_thumb.jpg

post-10537-1417703992,9838_thumb.jpg

post-10537-1417703993,5676_thumb.jpg

aangepast door Duidelijk
oplossing bij gezet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, blijkbaar is het een HDMI probleem. Ik was vergeten dat ik vroeger DVI gebruikte ipv HDMI. Nu heb ik terug DVI ingestoken en zijn de randen weg.

Wat ik wel raar vind, is dat HDMI randen geeft :s ik heb zelfs HDMI 1.3 en dat wordt door zowel mijn videokaart als scherm ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja,

Ik ga in de begin post de oplossing bij zetten (of toch wat je kan doen), daar een paar tags bij voegen. Dan kunnen volgende gelijkaardige problemen naar hier verwezen worden.

En als iedereen dan akkoord is dan klik ik op opgelost.

mmm.. hoe kan je tags bij zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.