Ga naar inhoud

[OPGELOST] uitgaande vediofout


Aanbevolen berichten

Hallo

Wanneer mijn skypevriend me opbelt ziet hij mij en hoort hij mij,maar bij hem staat altijd het bericht,uitgaande video fout videobron van voorkeur niet gevonden,en daardoor kan ik hem niet zien maar wel horen,wat zou bij hem moeten gedaan worden AUB (is zestigplusser daarom vraag ik het u).

Tussen haakjes met mijn pc gaat alles nog prima :)

Danks

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk zijn zijn drivers van zijn webcam niet goed geïnstalleerd.

verwijder de drivers en haal de webcam los installeer de drivers en start de pc opnieuw op sluit de webcam aan en nu moet hij het weer doen.

drivers zijn op de volgende manier te verwijderen.

rechtermuisknop op deze computer en druk op eigenschappen. (staat deze computer op het bureaublad doe dan hierop rechtermuisknop en eigenschappen... staat deze computer in het start menu doe dan op deze computer rechtermuisknop en eigenschappen)

klik nu op het tabblad hardware en klik op apparaatbeheer verwijder de juiste driver.(bekijk alles zonodig 2 of 3 keer zodat je niet een andere driver verwijder).

klik op de driver (niet dubbelklik) en doe rechtermuisknop en klik op installatie ongedaan maken.

nu is de driver verwijderd

PS: het kan zijn dat zijn webcam nog helemaal nooit geïnstalleerd is geweest dan staat de webcam onder Overige apparaten (hier staat een vraagteken voor) het geen wat hier onder staat daarvan MOETEN de drivers nog van geïnstalleerd worden.

bijv. zoals hieronder:

overige%20apparaten.bmp

je ziet dat de DELL color printer 725 onder het menutje van overige apparaten staat.

de printer werkt dan helemaal niet. dit kan ook het geval zijn met de webcam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk zijn zijn drivers van zijn webcam niet goed geïnstalleerd.

verwijder de drivers en haal de webcam los installeer de drivers en start de pc opnieuw op sluit de webcam aan en nu moet hij het weer doen.

drivers zijn op de volgende manier te verwijderen.

rechtermuisknop op deze computer en druk op eigenschappen. (staat deze computer op het bureaublad doe dan hierop rechtermuisknop en eigenschappen... staat deze computer in het start menu doe dan op deze computer rechtermuisknop en eigenschappen)

klik nu op het tabblad hardware en klik op apparaatbeheer verwijder de juiste driver.(bekijk alles zonodig 2 of 3 keer zodat je niet een andere driver verwijder).

klik op de driver (niet dubbelklik) en doe rechtermuisknop en klik op installatie ongedaan maken.

nu is de driver verwijderd

PS: het kan zijn dat zijn webcam nog helemaal nooit geïnstalleerd is geweest dan staat de webcam onder Overige apparaten (hier staat een vraagteken voor) het geen wat hier onder staat daarvan MOETEN de drivers nog van geïnstalleerd worden.

bijv. zoals hieronder:

overige%20apparaten.bmp

je ziet dat de DELL color printer 725 onder het menutje van overige apparaten staat.

de printer werkt dan helemaal niet. dit kan ook het geval zijn met de webcam.

Hallo

Bedankt leroy voor deze volledige uitleg en juiste uitleg,het probleem was intussen opgelost,en het was zoals je beschreef.

Heel erg bedankt.

PS: De zaak is dus opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.