Ga naar inhoud

powerpoint presentatie


Gast tesora

Aanbevolen berichten

Hallo ben een beginner ben bezig om powerpoint te leren, heb nu een powerpoint presentatie in elkaar gezet en wil het versturen met muziek nu is het probleem dat het te groot is om te versturen heb een wav muziekje erbij gezet maar het wil toch niet lukken hoe kan ik het nu zo maken dat het wel verstuurd kan worden ik krijg zoveel PPSjes binnen met mooie muziek erbij en gewoon als PPS bestand niks apparts erbij.

Hopend dat u mij kunt helpen tot hoors en alvast bedankt.

GR Tesora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download winrar

Installeert het en dan kan je de presentatie inpakken en verzenden in email.

Maar kan zijn dat het nog te groot is dan kan je zo doen:

Upload naar hier

Wacht tot het klaar is en dan krijgt je een link adres.

Dat link adres zet je in de emailbericht zodat de andere kunnen downloaden.

Ik heb voor u een eigen topic gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Op de balk boven aan klik op "insert/invoegen". Je krijgt dan een lijstje waar je "movies and sound/film en geluid" kan kiezen. " geluid van bestan/sound from file" klikken. Er opent zich een nieuw venster. Ga naar de plaats waar het geluidsbestand zich bevindt. Selecteer het bestand. Klik op "ok". Hij komt dan vragen hoe je het muziek bestand wil starten in je pps. Je kiest dan automatisch tenzij je het anders wenst. Je zal zien dat de presentatie niet veel groter wordt dan ze voordien was. En toch zit het geluid er bij.

Have fun.

Grtz,

GuyKman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.