Ga naar inhoud

dual vista xp


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik heb twee besturinssystemen staan om mijn laptop.

vista en xp toen ik bezig was met nero te installeren was hij opeens vast gelopen en heb die moeten afsluiten. toen ik hem heropstarte zag ik dat ik niet meer kon kiezen welk besturingssysteem ik nam.

na een paar keer te proberen heb ik ontdekt dat ik met de pijltjes toets nog kan kiezen welk besturingssyteem ik neem, MAAR het is onzichtbaar geworden.

nu start hij altijd op met de vista en daar heb ik beeld en geen problemen. wat ik ook heb is als ik mij laptop opstart met de opstart cd of dvd heb ik ook geen beeld.maw( de opstart cd of dvd start wel op maar ik heb gewoon geen beeld, het is onzichtbaar geworden.

zo is het besturingssysteem van xp ook onzichtbaar geworden maar het is er wel degelijk. want als ik mijn laptop opstart en ik klik eenmaal op de pijltjes toest op zogezegd te veranderen van besturingssysteem hoor ik de xp opstarten maar zie hem niet. met de vista is alles in orde. Daar ik beeld heb met mijn vista is er niets aan mijn beeldscherm.

wie zou mijn kunnen helpen.

alvast mijn dank.

snoezie.

aangepast door snoezie
Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik bezig was met nero te installeren was hij opeens vast gelopen en heb die moeten afsluiten. toen ik hem heropstarte zag ik dat ik niet meer kon kiezen welk besturingssysteem ik nam.

In welke windows was je bezeig met Nero te installeren?

wat ik ook heb is als ik mij laptop opstart met de opstart cd of dvd heb ik ook geen beeld.maw( de opstart cd of dvd start wel op maar ik heb gewoon geen beeld, het is onzichtbaar geworden.

Opstart cd voor welk windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
In welke windows was je bezeig met Nero te installeren?

Opstart cd voor welk windows?

voor de xp en de vista (allebei) het is voor allebei onzichtbaar geworden. het enige wat zichtbaar is als hij geladen word, dan komt het zwart beeld.

aangepast door snoezie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.