Ga naar inhoud

Grafise kaart probleem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij ook

#°13°overload°13°#

De foto's met de grafische kaart in de hand, ben jij dat?

ja lol :D

---------- Post toegevoegd om 20:32 ---------- Vorige post was om 20:30 ----------

Oke, daar is dan al geen probleem.

Welke van de aansluitingen op de kaart gebruik je nu? Die blauwe VGA of die witte DVI? Anders moet je is de andere proberen. Normaal vind je bij kaarten met dvi aansluiting automatisch een DVI-VGA adaptor.

Anders weet ik het niet meer, dan is of de AGP poort op het moederbord kappot, of de kaart zelf.

heb de bluawe altyd geprobeerd maar heb zoon transformaatortje op de dvi ook geprobeert werkt ook niet

ik geloof toch niet dat er iets kapot is moet ik eerst met de cdrom van die kaart is gaan zoeken en die probeeren te instaleren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal werkt de grafische kaart zelfs zonder software. De driver zorgt er gewoon voor dat het besturingssysteem de grafische kaart efficiënter gebruikt. Dat is eigenlijk alles.

Maar ik heb momenteel geen idee meer over wat er nog zou kunnen zijn naast hardware failure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

#°13°overload°13°#

De foto's met de grafische kaart in de hand, ben jij dat? ja lol :D

Ik kan daar eerlijk niet met lollen als ik de afbeeldingen bekijk , op welke wijze je de kaart vasthoud, bekijk aandachtig afbeelding 1, waar je duim staat. Je neemt de kaart in de hand op een verkeerde wijze waardoor de kaart kan beschadigt worden.Dan denk ik nog maar aan een heel klein beetje zweterige duim die de kaart kan beschadigen en dus onbruikbaar is. Nooit rechtstreeks componenten of onderdelen op deze manier aanraken.

Bij het vastnemen van computeronderdelen , moet je jou ook eerst ontladen van statische elektriciteit? Dit kan je doen door .

Ergens een metalen voorwerp aan te raken , buis van waterleiding of zoiets of door een antistatisch polsbandje om je pols te doen.

De allerlaatste maal ga ik het duidelijk maken, want ik trek me hier volledig terug uit dit topic.

Je zet de computer aan, en je krijgt te zien, NO SIGNAL, wat betekent dat die kaart defect is.

Drivers of geen drivers, je moet altijd beeld hebben als je die computer aanzet.

Een computer waar geen besturingssysteem opstaat, hoe ga jij daar een besturingssysteem op installeren als je geen beeld hebt? Moet je mij eens uitleggen.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan daar eerlijk niet met lollen als ik de afbeeldingen bekijk , op welke wijze je de kaart vasthoud, bekijk aandachtig afbeelding 1, waar je duim staat. Je neemt de kaart in de hand op een verkeerde wijze waardoor de kaart kan beschadigt worden.Dan denk ik nog maar aan een heel klein beetje zweterige duim die de kaart kan beschadigen en dus onbruikbaar is. Nooit rechtstreeks componenten of onderdelen op deze manier aanraken.

Bij het vastnemen van computeronderdelen , moet je jou ook eerst ontladen van statische elektriciteit? Dit kan je doen door .

Ergens een metalen voorwerp aan te raken , buis van waterleiding of zoiets of door een antistatisch polsbandje om je pols te doen.

De allerlaatste maal ga ik het duidelijk maken, want ik trek me hier volledig terug uit dit topic.

Je zet de computer aan, en je krijgt te zien, NO SIGNAL, wat betekent dat die kaart defect is.

Drivers of geen drivers, je moet altijd beeld hebben als je die computer aanzet.

Een computer waar geen besturingssysteem opstaat, hoe ga jij daar een besturingssysteem op installeren als je geen beeld hebt? Moet je mij eens uitleggen.

der staat windows xp op dat is een bestuurings systeem verneem ik toch aan ofwel begrijp je me niet goed iof ik jouw :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

der staat windows xp op dat is een bestuurings systeem verneem ik toch aan ofwel begrijp je me niet goed iof ik jouw :s

Even uitleggen:

Ik koop materiaal voor een computer in elkaar te steken, daar hoort ook een harde schijf bij.

De harde schijf moet nog gepartioneerd en geformateerd worden, met andere woorden er staat nog geen besturingssysteem geïnstalleerd op die harde schijf.

De computer zit gans in elkaar, aangesloten aan een beeldscherm, met het installatieschijfje in de cd/dvd lezer.

Je zet die computer aan en je krijgt te zien : NO SIGNAL.

En wat ik wil duidelijk maken, of daar nu een besturingssysteem geïnstalleerd staat of niet, zelfs een computer zonder harde schijf, je sluit daar een beeldscherm op aan, en de grafische kaart is OK, krijg je altijd iets te zien van beeld. NO SIGNAL betekent dan dat het beeldscherm geen connectie kan maken met de grafische kaart.

Oorzaken

Geen geschikte grafische kaart .

Grafische kaart defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even uitleggen:

Ik koop materiaal voor een computer in elkaar te steken, daar hoort ook een harde schijf bij.

De harde schijf moet nog gepartioneerd en geformateerd worden, met andere woorden er staat nog geen besturingssysteem geïnstalleerd op die harde schijf.

De computer zit gans in elkaar, aangesloten aan een beeldscherm, met het installatieschijfje in de cd/dvd lezer.

Je zet die computer aan en je krijgt te zien : NO SIGNAL.

En wat ik wil duidelijk maken, of daar nu een besturingssysteem geïnstalleerd staat of niet, zelfs een computer zonder harde schijf, je sluit daar een beeldscherm op aan, en de grafische kaart is OK, krijg je altijd iets te zien van beeld. NO SIGNAL betekent dan dat het beeldscherm geen connectie kan maken met de grafische kaart.

Oorzaken

Geen geschikte grafische kaart .

Grafische kaart defect.

oki bedankt ik ga deze topic nu wel sluiten :D

ale twee bedankt voor jullie hulp :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.