Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Xp op Laptop Draait vierkant!


Gast filipdelanghe

Aanbevolen berichten

Gast filipdelanghe

Yep,

Eigenlijk zou mijn probleem opgelost zijn, want ik heb linux fedora core 6 erop gezet! DIT DRAAIT PERFECT!!!

één groot probleem, ik ken geen bal van linux, laat staan hoe je ermee werkt! Dus kan ik nog altijd niet op internet!

Weet iemand waar ik beginners handleidingen kan vinden voor fedora core 6.

En ja ik heb al bijna alles hier op het forum gelezen over linux, maar het meeste lijkt wel chinees, UBUTNU? Xubutnu? Suse?

Dit zijn waarschijnlijk verschillende soorten en ik heb dus nog een andere fedora

Als ik eenmaal ermee zal weg zijn, zal dit weer leuk worden!!

(mijn vrouw klaagt nu al, dat ik teveel voor mijn pc zit!)

Greetz Filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kubuntu, Ubuntu, Xubuntu, Edubuntu van linux zijn allemaal freeware OS softwares, deze zijn dus helemaal gratis te verkrijgen en/of te downloaden.

ik zelf gebruik op één van de twee pc's Kubuntu, ik weet ook nog niet precies hoe dat hij helemaal werkt maar ik leer iedere dag steeds meer bij. maar met Kubuntu ben ik op zich tevreden mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan op linux normaal mozilla firefox draaien(de linuxversie) (als dit nog niet is geïnstalleerd standaard)

daarmee kan je mee op het net surfen naar hartelust :D

op Kubuntu van Linux zit een standaard browser geïmporteerd. Deze werkt wel maar ik raad toch gewoon aan om Mozilla Firefox browser voor Linux te downloaden. want je kunt niet alles met de standaard browser doen, deze browser is waarschijnlijk alleen bedoeld om programma's te kunnen downloaden, als je nog geen Mozilla Firefox erop hebt geïnstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast filipdelanghe

Ik heb fedora core 6 erop staan. Ziet er netjes uit. Maar naar het schijnt is de 7 of 8 versie beter? Daarvoor moet je een ISO DVD hebben, maar mijn gewone pc wil wel geen dvd's branden zeker! Ik doe het met Nero? De versie die bij mijn pc zat? Ik heb een medion pc (uit den aldi) van het jaar 2000 of 2001, hij heeft 512 rams en een harde schijf van 120 gig. zelfs met powercinema gaat het ook niet!

Dus moet ik het stellen met cd's, en dan is alleen fedora core 6 te krijgen.

Dus elke dag wat bijleren zeker?

Groeten Filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.