Ga naar inhoud

SSD Corsair p128 W.E.I. slechts 5,9 ???


Aanbevolen berichten

Hoi allen,

ik heb net een nieuw systeem, die SSD loopt als een trein, de benchmarks zijn uitstekend, maar windows index-prestatie score is slecht 5,9 terwijl dit toch hoger moet zijn dacht ik?

Laatste firmware staat er op, ssd-tweaks gedaan etc ... iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke SSD heb je precies? (jean-pierre ook handig te vermelden welke jij hebt)

Zelf heb ik een OCZ Agility2, en mijn scores zijn als volgt.

cpu 7.6

ram 7.7

grafisch 7.1

grafisch 7.1

hdd 7.4

Ik heb een corsair ssd p128 , ik heb net ook een test gedaan met CrystalDiskMark en die score is : read 241.8 / write 174.6 Die score is dus goed... Ik gebruik ze voor boot en games. Dan heb ik nog een gewone WD 750 voor opslag...

Goh, ik weet dat die window index prestatie maar een cijfer is, maar toch vind ik het jammer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw harddisk WD 750 heeft slechts 16 mb cache terwijl gebruikelijk 32 mb is en de betere op dit moment 64mb is.

Of dit invloed heeft ten opzicht van de SSD is mij niet duidelijk.

Binnenkort kan ik dat wel testen.

Mijn WD is inderdaad van het oudere type. Ik ga eens dat sata-kabeltje uittrekken van die HDD , mijn systeem opstarten en nog eens die test doen met enkel de SSD .

---------- Post toegevoegd om 10:49 ---------- Vorige post was om 10:34 ----------

Mijn WD is inderdaad van het oudere type. Ik ga eens dat sata-kabeltje uittrekken van die HDD , mijn systeem opstarten en nog eens die test doen met enkel de SSD .

nope, nog steeds 5,9 na een berekening zonder die WD750 HD ... :( raar he

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.