Ga naar inhoud

Packard Bell Geluidskaart drivers


Rubbere

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Om de driver cd te bemachtigen daar heb je totaal geen mogelijkheid toe?

Daar staan altijd alle drivers op die voor het systeem bestemd zijn.

Heb je toevallig nog ergens een audiokaart liggen die je zou kunnen proberen in dat systeem.

Ik vermoed dat er ergens toch een hardware probleem is met die audio chip!!

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de driver cd te bemachtigen daar heb je totaal geen mogelijkheid toe?

Daar staan altijd alle drivers op die voor het systeem bestemd zijn.

Heb je toevallig nog ergens een audiokaart liggen die je zou kunnen proberen in dat systeem.

Ik vermoed dat er ergens toch een hardware probleem is met die audio chip!!

Nee de driver CD is geen optie, hij heeft die er niet bijgekregen. Er stond van oorsprong namelijk zo'n packard bell recovery partitie op, maar die is eraf gegooid.

Ik heb idd net even een geluidskaart opgezocht, die ik na de voetbalwedstrijd even in ga bouwen om te kijken of dit wel werkt.

M.v.g.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd net even een geluidskaart opgezocht, die ik na de voetbalwedstrijd even in ga bouwen om te kijken of dit wel werkt.

M.v.g.

Rob

Dan wachten wij geduldig af op een reactie of die wel of niet werkt.;-)

Geef eventueel al merk en type op dan kunnen we al zoeken naar de nodige drivers als dat nodig moest zijn.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wachten wij geduldig af op een reactie of die wel of niet werkt.;-)

Geef eventueel al merk en type op dan kunnen we al zoeken naar de nodige drivers als dat nodig moest zijn.

Ik heb een simpel geluidskaartje ingebouwd. En het onboard geluid uitgeschakeld in het BIOS. Deze kaart werkt naar behoren.

Ik denk dat het de simpelste oplossing is om die geluidskaart maar in de computer te laten zitten en die mee te geven met mijn familielid. Hij heeft dan in ieder geval weer een werkende computer.

Toch ben ik niet helemaal tevreden ermee, ik had graag nog een oplossing voor dit probleem gevonden.

m.v.g.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw frustratie hoor,ik ben ook zo.;-)

Nu het belangrijkste is dat het geluid terug werkt uiteraard.

De eerder opgegeven drivers zijn wel degelijk de drivers voor dat systeem.

Mijn vermoeden gaat dan ook zoals ik eerder melde uit naar een defecte audiochip.

Wat je daar aan kunt doen is het MB vervangen maar dan kom je veel duurder uit dan nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw frustratie hoor,ik ben ook zo.;-)

Nu het belangrijkste is dat het geluid terug werkt uiteraard.

De eerder opgegeven drivers zijn wel degelijk de drivers voor dat systeem.

Mijn vermoeden gaat dan ook zoals ik eerder melde uit naar een defecte audiochip.

Wat je daar aan kunt doen is het MB vervangen maar dan kom je veel duurder uit dan nu.

Ja, vervangen is geen optie het is al een oud beestje dus dat zou het niet waard zijn. Toch denk ik niet dat de chip kapot is omdat het geluid voor de formatering wel gewoon werkte. Dit heb ik ook zelf kunnen constateren. Maar omdat het mijn PC niet is houd het onderzoek nu op...

Als het mijn pc was geweest was ik nog wel even doorgegaan met wat dingen proberen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.