Ga naar inhoud

Packard Bell Geluidskaart drivers


Rubbere

Aanbevolen berichten

Dat is toch zeer vreemd daar dat echt de drivers zijn voor uw geluidskaart.

Is de geluidskaart niet stuk?

Nee de geluidskaart werkte voordat ik hem opnieuw ging installeren.

Ik ben nu bezig met het formateren en opnieuw instaleren van de PC. Misschien dat door het vele proberen van verschillende drivers de pc in beetje in de war is geraakt. Ik ga het dus nog een keer proberen met een schone installatie.

Eerst Probeer ik de drivers die jij hebt gegeven de SIS 7012. Daarna als het nog niet werkt ga ik de Realtek proberen. Lijkt je dat een goed idee?

M.v.g.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het is bij iemand anders hier op de forum die het zelfde probleem heeft als u en ook net dezelfde error fout.

Nochtans is de driver correct.

Toch wel vreemd.

Ik zal eens downloaden zodat ik kan lezen wat er staat.

Ik heb gekeken en zowel bij Jean-Pierre als bij mij gaat het om dezelfde audio driver.

Maar bij SIS vermeldt in geen geval uw SIS 645DX chipsetcontroller.

Misschien ligt daar het probleem.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou ons zeker op de hoogte van het verdere verloop.

Die Realtek drivers zou ik zeker niet meer proberen daar niets in het log aangeeft dat die aanwezig is.

Probeer eerst die van de fabrikant zelf en dan die van het MB.

O en als je nieuwe drivers installeerd is het altijd aan te raden om eerst de oude te verwijderen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens bronnen maar niet bevestigd moet je zo doen:

Je installeert eerst sis 7012

PC opnieuw opstarten

Dan realtek driver installeren.

PC opnieuw opstarten.

Ik heb de PC geformateerd en opnieuw geinstalleerd. >> ik doe de sis 7012 setup en ik krijg weer de error -536870397 en als ik dan weer op ok klik krijg ik de volgende foutmelding: Fail to install audio driver for windows XP. Setup will exit.

Ik heb geprobeert de driver handmatig te installeren. Maar dan pakt hij de driver niet > het icoontje staat nog op ? en multimedia - audiocontroller. Hij zegt dan meteen: Dat hij niet in staat is om de hardware te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan er in apparaatbeheer nog andere uitroeptekens vermeld?

Mischien dat je eerst de chipset drivers van het moederbord moet installeren en pas daarna audio en video drivers en dergelijke.

Nee die multimedia-audio controller is de enige.

De videokaart: RADEON 9200 LE Family, word ook al meteen door windows herkent. daarvoor heb ik nog geen driver hoeven installeren. voor de rest werkt alles gewoon. Ik kan er mee op internet, het modem werkt dus. Ik kan ook hogere resoluties, dus de video kaart werkt ook gewoon.

Het enige dat echt niet wil werken is het geluid :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de driver opnieuw en neem nu die Realtek eens.

Blijkbaar heb ik me daar een beetje vergist en zou het toch kunnen dat hij die aanneemt.

Neem dan wel deze want stegisoft heeft per ongeluk een ander type MB opgegeven.

Ik heb het nog een keer geprobeert maar nu met de Realtek drivers.

Hij gaat gewoon installeren > geeft dan een melding van: driver niet goedgekeurd door windows logo test > dan klik ik toch installeren.

Hij zegt dan installing/updating AC'97 drivers... en na een seconde of 5 gaat hij dan opnieuw opstarten en geeft hij aan: systeem hersteld van een ernstige fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.