Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik ben sinds vandaag in bezit van een laptop met als besturing linux. Mijn oude PC heeft windows XP. Ook zit er firefox op. Helaas kan ik met firefox niet verder komen dan b.v.de eerste pagina van jullie website. Ook kan ik geen msn mails verzenden, wel ontvangen. Moet ik dit appart instellen ?.Mocht ik langer blijven sukkelen kan ik dan later b.v. windows 7 kopen en instaleren op mijn laptop. Ik heb er echt geen verstand van.

Groetjes Jeannine

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben sinds vandaag in bezit van een laptop met als besturing linux. Mijn oude PC heeft windows XP. Ook zit er firefox op. Helaas kan ik met firefox niet verder komen dan b.v.de eerste pagina van jullie website. Ook kan ik geen msn mails verzenden, wel ontvangen. Moet ik dit appart instellen ?.Mocht ik langer blijven sukkelen kan ik dan later b.v. windows 7 kopen en instaleren op mijn laptop. Ik heb er echt geen verstand van.

Groetjes Jeannine

Zou je eens kunnen proberen of je met een andere browser wel de pagina's kunt openen? Bijvoorbeeld Chrome?

Met vriendelijke groet,

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je deze problemen met je laptop(linux) of met je oude pc(windows)?

Probeer het inderdaad eens met een andere browser.

Voor Linux heb je ook nog Chromium (de linux variant van Chrome).

Welk programma gebruik je voor het verzenden van je e-mails? Of doe je het via webmail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie.Begrijpen doe ik het nog niet. Een nieuwe laptop waarop linux als besturing is (hier heb ik nog nooit meegewerkt. Ook zit er als browser firefox op. Ook nieuw voor mij. Ik hebt ontdekt dat firefox blijft laden. Ik durf niet veel te veranderen omdat ikbang ben dat ik te veel verpruts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik heb deze laptop via ebay gekocht en heb dus wel internet verbinding. Draadloos. Ik kom overal op alleen als ik verder aanklik dan blijft firefox hangen. Het besturingsdeel is inderdaad linux. Er zit een recovery disc bij. De laptop is een Acer extensa.Ik ben aan het denken of ik toch maar een ander besturingssysteem koop.Maar ja dat kost weer een boel extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.