Ga naar inhoud

Sommige filmpjes laden niet


vhj007

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds een week 2 zit ik met het probleem dat sommige filmpjes op het internet niet meer werken/ laden. Er komt ofwel loading op, ofwel een volledig wit/zwart scherm.

Het rare aan heel de zaak is dat de filmpjes van youtube wel werken, maar die van bv www.kinepolis.be en soms ook nog van andere websites niet.

Eerst dacht ik dat het misschien aan mijn Flashplayer of java lag, maar heb ondertussen beide opnieuw geupdated en het werkt nog steeds niet.

Kan iemand mij soms helpen ?

Mvg Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit geprobeerd^^ en er komt op : u hebt niet de nodige bevoegdheden voor deze actie, nochtans ben ik Administrator...

Wat ook raar is -en dit is op hetzelfde moment begonnen- is dat als ik een game speel bijvoorbeeld Call oF duty, Gta San Andreas... en ik een groepsgesprek via skype onderga, ik tijdens het spelen van deze games niet kan communiceren met de anderen omdat ze mij niet horen, maar ik hun wel...

Dit was ervoor ook niet...

aangepast door vhj007
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok thx, heb het deze keer kunnen uitvoeren met succes en tevens ook mijn Pc opnieuw opgestart maar niks is veranderd. Ook heb ik het programma Speedbit Video... gedowload maar het blijft nog altijd hetzelfde...

Pff, het is stillaan om hopeloos van te worden, soms nog een idee om het op te lossen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.