Ga naar inhoud

Usb 2


Clem

Aanbevolen berichten

Wie heeft een goede raad??

Ik kan mijn geheugenstick niet meer gebruiken :mad:

mogelijk nadat sp2 is geinstalleerd.??

al een paar keer de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd (doet windows automatisch).PC wizzard 2008 geinstalleerd en deze zegt:

Device Information :

Device : VT82xxxxx UHCI USB 1.1 Controller (All VIA Chipsets)

Version : 1.0

Interface : UHCI

Frequency : 48 MHz // Hoe krijg ik deze naar 2.0??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de USB poort op je pc maar 1.1 ondersteunt, ga je die nooit met software (driver) updates naar 2.0 krijgen. Maar je stick zou normaal wel moeten werken aan de 1.1 snelheid.

Wat je wel kan doen is een pci-kaartje met usb 2.2 poorten inbouwen en na installatie van de drivers kan je dan die poorten wel aan 2.2 snelheid gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit welk merk stick, het heeft voorheen gewerkt. Nu krijg ik de melding: een snel apparaat sluit aan op een snelle poort.Voorheen ook niet gehad.Op Deze computer wordt hij niet weergegeven, zie hem wel in Computerbeheer/opslag /schijfbeheer, maar wordt niet uitgelezen.Is het moederbord bepalend voor de driver? misschien zit ik verkeerd,

Groeten Clem

Link naar reactie
Delen op andere sites

k dit ligt duidelijk aan de usb-poorten, je hebt 2 verschillende: een 1.1(oude usb-poorten) en een 2.2(nieuwere) zoals dat wabbit zegt. u zegt dat u dit probleem in het verleden niet had. dus het is de zelfde pc. uw usb-stick zit mss op uw moederbord aangesloten die 1.1 poorten heeft maar uw heeft mss nog een extra pci-kaart in uw pc voor 2.2 poorten. dus ik zou zeggen probeer alle usb-poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.