Ga naar inhoud

Usb 2


Clem

Aanbevolen berichten

om van USB 1.1 naar USB 2.0 (of hoger) te gaan (met de standaard USB poorten) moet je een BIOS update doen.

de update werkt niet altijd, maar dit wil wel eens er voor zorgen dat je standaard poorten USB 2.0 poorten worden.

het kan ook zijn dat in je BIOS de USB 2.0 poorten zijn uitgeschakeld. waar dit zit weet ik niet precies. (in ieder geval in je BIOS :mrgreen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is mogelijk om geloof ik via de site van je moederboard een BIOS update te doen. dit gaat geloof ik via floppy disk tijdens opstart van je pc. je pc start dan op via floppy en doet dan een update van je BIOS. dus eigenlijk hetzelfde als update voor je pc maar nu voor je BIOS. hij zal tijdens de update de oude bestandjes van je BIOS verwijderen of overschrijven en wat nieuwe erop zetten zodat je een hogere versie van BIOS krijgt zodat je (als je er standaard met driver updates nog GEEN USB 2.0 (of hoger) had) USB 2.0 (of hoger) zal krijgen met nog wat meer beveiligingen en misschien ook (meer) overclocking mogelijkheden.

maar dit is ook niet altijd dat je een BIOS update kan doen hoor maar zo maar af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.