Ga naar inhoud

nokia hoofdtelefoon bluetooth


candise

Aanbevolen berichten

ik heb een hoofdtelefoon nokia bluetooth, en nu lukt het me niet meer om verbinding te maken, hij staat aangegeven bij mijn geluid, maar als ik klik op verbinding maken krijg ik seconde verbinding en wordt verbinding weer verbroken.

ik werk met bluetooth stick, en het is me al gelukt om naar pc te luisteren met deze koptelefoon. wat zou er mis kunnen zijn,

alvast bedankt

ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar mijn realtek hdmi output is ook niet aangesloten

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dus je kan met je pc nog verbinding leggen? en op je gsm lukt het niet? weet je zeker dat je bluetooth nog werkt? probeer eens iets te zenden/ontvangen.

nu denk ik wel dat dit niet stuk kan gaan...

ik heb daarjuist ondervonden dat ik heel de tijd problemen heb met mijn verbinding, met mijn internetverbinding, die valt constant uit, terwijl verbinding blijft op verbonden staan. mijn bluethooth is een bluetoothstick, usb, daar scheelt niets mee, denk dat het zal liggen aan min verbiding zeker ? maar hoe los ik dit dan op ?

nu de laatste 10 minuten ben ik al heel de tijd verbonden met internet, toen ik geluiden inklikte, stond hoofdtelefoon op groen, dus verbonden maar toen ik wilde op testen klikte sprong het onmiddellijk weer op niet verbonden

sorry, vergeten te zeggen dat mijn hoofdtelefoon wel werkt op mijn acer, en op mijn gsm

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

ben eens aan het kijken bij apparaatbeheer en daar staat ATI HDMI audio

nokia bh-503 mono audio, nokia bh-503 mono audio, nokia bh-503 stereo audio

en realtek high defition audio.

bij de eerste mono audio staat er een geel driehoekje en daar staat bij algemeen,

dit apparaat start niet, code 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je kan met je pc nog verbinding leggen? en op je gsm lukt het niet? weet je zeker dat je bluetooth nog werkt? probeer eens iets te zenden/ontvangen.

nu denk ik wel dat dit niet stuk kan gaan...

sorry, wss heb ik je verkeerd verstaan, dus met mijn pc kan ik geen verbindingen maken, met mijn gsm wel, ... dus headphone werkt nog wel degelijk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmn, iets met de verbindingen, zou volgens mij wel door malware kunnen komen.

zoals op vele posts geadviseert wordt om HiJackThis te gebruiken.

de volgende uitleg is gekopieerd elders van het forum.:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

was eens gaan zoeken naar code 10 op het internet. ben op de support site van windows uitgekomen. er kwam een pop-up die wou kijken naar eventuele hardware problemen. misschien kan dat helpen?

http://support.microsoft.com/kb/310123/nl

aangepast door TheOmen
windows support
Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerst heb ik de link gebruikt , echt veel kon ik er niet mee doen, aangezien het xp is en alles wat ze zeggen dat ik moet doen bij deze computer enzo staat er anders, maar het stuurprogramma heb ik wel bijgewerkt bij apparaatbeheer. en bleek dat ik het juiste stuurprogramma gebruikte.

We hebben trouwens ook gisteren geprobeerd om de hoofdtelefoon te installeren op een netbook asus wat ook niet lukte, was ook wiindows 7 maar op mijn acer windows 7 basic daar werkt hij wel, de 2 andere zijn premium, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

en nu hijack this, ik krijg een rare melding, heb er een prtsc van gemaakt.

moet ik nu gewoon op ok klikken ? ik kan ook niet opstarten als administrator, ik ben wel aangemeld als administrator maar met andere programma's kan ik wel opstarten als administrator.

post-5744-1417704052,7457_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op "OK" klikt krijg je dan geen logje te zien?

ja, logje krijg ik wel te zien maar niet op mijn kladblok zoals normaal, en ik kan het niet copy pasten ook

---------- Post toegevoegd om 12:02 ---------- Vorige post was om 11:48 ----------

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46

Malwarebytes

Databaseversie: 4245

Windows 6.1.7600

Internet Explorer 8.0.7600.16385

27/06/2010 12:00:08

mbam-log-2010-06-27 (12-00-08).txt

Scantype: Snelle scan

Objecten gescand: 175905

Verstreken tijd: 8 minuut/minuten, 55 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0

Registersleutels geïnfecteerd: 0

Registerwaarden geïnfecteerd: 0

Registerdata geïnfecteerd: 0

Mappen geïnfecteerd: 0

Bestanden geïnfecteerd: 0

is alvast een mbaw log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de snelkoppeling van het bureaublad.

Ga nu naar de map c:\Program files (x86)\Trend Micro\HijackThis

Maak van dat HJT icoon een nieuwe snelkoppeling en plaats die op bureaublad.

Nu heb je wel de optie om "Als administratior uitvoeren".

Voer dan verder uit wat voorgesteld word.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.