Ga naar inhoud

Hp Update venster werkt niet en gaat niet weg...


Aanbevolen berichten

Ok,

Is al een paar dagen zo dat het hp update venstertje niet weg te krijgen is. Het venstertje vraagt : " Er is een nieuwe update beschikbaar, wilt u deze nu downloaden en installen ? " maar je kunt niet op ja of nee klikken , is niet eens te zien. Om het dus met deftige woorden te zeggen : dat hp update venster begint serieus mijn *****n uit te hangen....

Ik heb dus al wat gegoogled en vond iemand met hetzelfde probleem maar de oplossing van bij die persoon kan niet bij mij toe gepast worden.:argh: komt omdat het bij die persoon van een ander hp hardware systeem is... Bij mij is de hp update voor mijn printer ( Hp officejet pro L7580 ). Kan iemand mij helpen? Hieronder de link naar die andere persoon zijn bericht. mvg

HP Update Window won't go away!! - HP Support Forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het venster geldt normaal voor alle HP-updates, dus ook voor jouw printer.

De actie van HP-update kan je aanpassen bij de instellingen in het HP-updatevenster. Normaal te vinden op de standaardlocatie C:\Program Files \Hp\HP Software Update\HPWUCli.exe. Open het vetgedrukte bestand, klik op "instellingen" en pas daar de toestand aan naar wens. Best : "Controleer Automatisch" en "Elke" + eigen gekozen tijdinstelling (1 week, 1 maand, o.i.d.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestand waar je op moest klikken om "eigenschappen" te kennen was inderdaad HPWUCli.exe.

Wijzig de naam van het bestand C:\Program Files \Hp\HP Software Update\HPWUCli.exe - bij wijze van test - eens in C:\Program Files \Hp\HP Software Update\HPWUCli.oud ... en zie dan eens wat er met het schermpje gebeurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.