Ga naar inhoud

Installeren van Windows update's


Hoogland

Aanbevolen berichten

Windows xp heb ik opnieuw geinstalleerd vanwege het wegvallen van het geluid. Dit is inmiddels hersteld.

Maar nu blijkt dat alle updates welke reeds waren geinstalleerd ook ontbreken.

Windows heeft wel al deze updates gedownload, maar zodra de updates worden geinitialiseerd wordt bijna direct gemeld dat de installatie van alle updates is mislukt (82 updates). Dit blijft steeds hetzelfde ook na diverse herhalingen.

Kunt u mij hiervoor een oplossing geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschikt u over een legale versie van xp?

Wanneer u zou beschikken over een illegale versie is dit een mogelijke oorzaak waarom deze niet geinstalleerd zijn.

Controleer ook even of u reeds Net framework 2 reeds geinstalleerd hebt. Dit kan ook voor problemen zorgen.

Mocht u deze nog niet hebben kan u deze hier downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=nl

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een illegale versie van windows kun je inderdaad geen updates installeren. dit is uitgeschakeld en je krijgt ook een ballonnetje te zien in je taakbalk (hoeft niet altijd te zijn) dat je een illegale versie van windows gebruikt.

deze melding krijg je ook als je de computer aan en uit zet in je bootscherm van windows (maar deze melding is ook alleen als je dat balonnetje hebt)

(met bootscherm van windows bedoel ik dat scherm waarin je ziet dat windows geladen wordt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.