Ga naar inhoud

Teller plaatsen op Website


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Opnieuw hulp gevraagd (wat een gebed zonder end zeg!):

Herstel: Statistiek blijkt toch niet naar behoren te werken en Belstat meldt me dat ik een Sandbox dien te zoeken om te instaleren op de Spaces. Maar die is daar niet te vinden. Via Google lees ik er wel wat over, maar dat lijkt me knap ingewikkeld.

Iemand een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf proberen want ik ben een volhoudertje :-)

Wie kan mij vertellen wat een Sandbox is, waar ik die kan vinden en wat kan je ermee doen ? En hoe instaleer je die ?

Ondertussen schrijft iemand me:

Als je een nieuw inzending doet op je BLOG staat er in het veld:**Het is mogelijk dat bepaalde HTML-tags uit het weblogitem worden verwijderd om de beveiliging en opmaak te verbeteren.**

Ik zag dat altijd wel staan, maar wist niet wat het inhield, maar het zou goed te reden kunnen zijn dat het niet lukte. In theorie zou je dus elke keer dat je een inzending doet de teller opnieuw moeten instaleren. Humm...een beetje omslachtig

.

Wie heeft nog wat ideeen ?

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een sandbox is een soort veilige zone (zandbak). Je kan dit instellen in je browser dat wanneer je de website stopt met bezoeken dat er niets in je geschiedenis achterblijft en scripts (javascripts e.d.) worden niet uitgevoerd of niet opgeslagen (dat weet ik niet meer).

En de melding die je krijgt is alleen ter beveiliging van de weblog. Zo is het namelijk mogelijk om bijvoorbeeld via javascript een virus te schrijven dat deze uitgevoerd wordt op de computer van de bezoeker. Daarom worden sommige scripts verwijderd tijdens het opslaan van een nieuwe inzending.

Normaal gezien zou je op de bovengenoemde manieren van onze andere leden een teller op je website moeten kunnen plaatsen. Ik heb geen ervaring met deze blogs. Maar je zou gewone HTML (javascript hoort daar ook bij) moeten kunnen toevoegen. En de javascript code die je moet toevoegen krijg je weer van de uitgever van je teller.

Met vriendelijke groet,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

<!-- is de 'openings tag' hier achter kun je opmerkingen neerzetten die niemand ziet op de site en die ook niks doen met de site (behalve voor extra duidelijkheid zorgen bij een programmeur).

--> is de 'sluit tag' waarmee je dus aangeeft dat je opmerking is beeindigt.

<!-- begin opmerking

einde opmerking -->

ik hoop dat dit het duidelijk maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.