Ga naar inhoud

beeldschermbestuurprogramma


Aanbevolen berichten

Wie kan mijn helpen?

Ik heb tijdens het opstarten in normale modus een probleem, dat mijn pc aangeeft "beeldschermbestuurprogramma werkt niet meer en is hersteld"

Na enige tijd word het beeld steeds zwart en daarna zie ik door het beeldscherm witte flikkerende kleine streepjes en soort bliksem schichten. Mijn pc schakeld dan ook af en toe uit. Dacht zelf een virus, maar heb een paar keer een virus scan eroverheen gelaten maar die geeft geen virus aan ( Norton 360 ).

Heb het beeldschermbestuurprogramma ook al twee keer verwijderd. Als ik dat doe werkt mijn pc wel, maar na het opstarten installeerd hij het verwijderde programma opnieuw. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Booker22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je onderstaande eens even uitvoeren,dan weten wij over welke hardware het gaat.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.