Ga naar inhoud

Software voldoet nt a/d eisen van windows...


Aanbevolen berichten

Hoi,

Wij hebben een Sony a 330 reflexcamera gekocht en bij het installeren van de bijhorende cd kregen we ineens de melding:

"De software die u installeert, voldoet niet aan de eisen van de windows logo-test die op compatibiliteit met windows XP controleert.

Deze software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeem beheerder"

Eerder kregen we al een melding van de wizard van de pc dat die niet kon verdergaan en als we dat toch deden dat dat dan voor instabiliteit van het systeem zou zorgen ofzo.. het scherm was zo snel weg dat ik het niet zo goed meer weet.

Als we de installatie er weer alhalen en gewoon de usb-kabel inpluggen met het fototoestel dan krijgen we gewoon in de rechter onder hoek de melding:

"Dit usb-apparaat kan sneller werken als u het aansluit op een snelle USB 2.0 poort klik hier voor een lijst met beschikbare poorten."

Ik moet er wel bijvertellen dat wij enige tijd geleden toen we deze pc nieuw aankochten veronderstelden dat de programmeur uiteraard een legale windows xp zou geinstalleerd hebben, maar al snel bleek het een illigale versie te zijn..

Wij terug naar de winkel, en die gast was al failliet, dus daar stonden we dan.

Zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Het icoontje van Windows is ook niet terug te vinden op de doos van onze Sony camera. Maar die zou nochtans wel op WIndows xp en vista werken..

Iemand een idee wat de oorzaak is van dit probleem?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Sandradance

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Dit usb-apparaat kan sneller werken als u het aansluit op een snelle USB 2.0 poort klik hier voor een lijst met beschikbare poorten."

Dat betekend alleen dat je heel waarschijnlijk met usb 1.0 poort ofwel hub werkt.

Daar moet je niks van aantrekken.

Als de XP illegaal is dan zal je dat ook merken.

Nu kan je geen legaal XP kopen.

Download de nieuwste firmware

Een firmware is een software voor de toestel zelf.

Goed de handleiding lezen.

Voor de rest kan je hier downloaden

Nota: ik ga wel vanuit dat de model dit is: DSLR-A330

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Stegisoft,

bedankt voor je snelle reaktie,

Het gaat idd over de DSLR a 330

ik ga dadelijk aan de slag met downloaden.

---------- Post toegevoegd om 19:57 ---------- Vorige post was om 19:42 ----------

Bedankt voor de nuttige info.

Ik lees dat we de nieuwe Firmware al hebben staan (ver 1.10 op scherm camera)

Denk je dat ik met een illigale windows die SP3 zal kunnen downloaden?

ALs die maar niet verder voor problemen zorgt..

aangepast door sandradance
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander videokaart kopen voor Windows 7 is normaal aangeraden.

Maar ik zie dat dit nog op een AGP platform is, wat doet aannemen dat we hier met een behoorlijk oude pc temaken hebben.

Het is aan te raden om hier legaal XP op te laten zetten, de kleinere winkels hebben hier ongetwijfeld nog licenties voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.