Ga naar inhoud

ntoskrnl.exe


ward

Aanbevolen berichten

Hoi, in onderstaande link wordt gesproken om de install cd te gebruiken om het win xp os te herstellen. Telkens als ik naar oplossingen kijk voor bepaalde probs geeft men aan deze cd te gebruiken.

De vraag is: kan die bewerking (sfc /scannow), die hieronder wordt besproken, ook uitgevoerd worden met de recovery cd die ik in't begin heb gemmakt bij de aanschaf van de pc? Die cd moest gekopieerd worden van de hd of mss gaat het al of niet met het win programma dat op de hd staat? Dank bij voorbaat.

Link dus vergeten, hier is 'm:

http://www.pc-helpforum.be/f182/missend-corrupt-ntoskrnl-exe-file-vindt-21234/

aangepast door ward
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees van niet.

Die recovery cd die je bij aanschaf zelf hebt gemaakt is een hulpmiddel om de pc terug in de fabriekstoestand te zetten zodat je terug een schone installatie hebt.

Kan je niet een installatiecd van iemand lenen? Het moet wel dezelfde versi zijn als de jouwe. Sleutelcode heb je niet nodig. De cd dient enkel om op te starten en de scan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees van niet.

Die recovery cd die je bij aanschaf zelf hebt gemaakt is een hulpmiddel om de pc terug in de fabriekstoestand te zetten zodat je terug een schone installatie hebt.

Kan je niet een installatiecd van iemand lenen? Het moet wel dezelfde versi zijn als de jouwe. Sleutelcode heb je niet nodig. De cd dient enkel om op te starten en de scan te doen.

OK, thx KW. Zal m'n licht voor een install cd ergens te bemachtigen eens opsteken, maar veel hoop heb ik niet, mss dat de meeste kennissen ook een fabrieks os meegekregen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.