Ga naar inhoud

[OPGELOST] Microsoft Word


maarte

Aanbevolen berichten

Ik heb hier wat zitten zoeken of er nog personen waren met mijn probleem maar heb via 'zoeken' niets gevonden.

Even de situatie schetsen: Ik heb dus Office 2007 (Vista) en vind het verschrikkelijk werken, dat even terzijde. Sinds een kwartiertje kan ik geen apparte letter meer selecteren, enkel mijn woorden, ook slepen om verschillende allinea's te selecteren gaat niet meer. Het gaan enkel nog met dubbelklikken voor een woordje of alinea te selecteren of Ctrl+'klik' om stukken zin aan te duiden...:(

Eventjes verduidelijken. Stel, ik schrijf: "Ik werk niet graag met mijn huidige Word want het doet alles wat ik niet wil." en ik wil 'huidige" selecteren, kan dat enkel nog door te dubbel klikken op dat woordje, als ik nu "huidig"e (huidig dus) in het vet wil zetten, en de "e" gewoon laten staan, kan ik op m'n kin kloppen...

Werkt verschrikkelijk.

Verder nog een vraagje: Is het algemeen bekend dat tijdens het typen in Word of MSN je balkje verspringt naar de plaats waar je cursor staat met gevolg dat je in het midden van een al geschreven zin plots aan het typen bent? Zonder enige reden?

Office 2007, Vista... niet meteen perfect.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het kloppen dat je dit op een laptop doet??

want is dit het geval dan kan het zijn dat je met je duim op je mousepad drukt. en dan selecteerd hij.

een antwoord op je andere vraag:

probeer eens je knipperbalkje voor een woord te zetten en dan shift + pijltje naar rechts te doen.

voorbeeld:

hallo dit is een test (<== dit is de zin en je wilt "di" van "dit" vetgedrukt maken)

ga met je knipperbalkje voor dit staan ( |dit (zo dus)) en druk dan op shift + 2x pijltje naar rechts ( di t (zo dus(er staat hier geen arceren op dus moet het ff in VET))) en dan doe je backspace

ff in het kort:

hallo dit is een test (zin)

dit (woord)

|dit (| = knipperbalkje :mrgreen:)

di t (shift + 2x pijltje rechts)

t (backspace)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:confused:

Jep het is op een laptop, en hij doet het weer... Eergisteren vond hij het nogtans niet nodig. Toen had ik er eigenglijk niet aan gedacht om hem herop te starten.:oops:

Ik had toen wel Word paar keer heropgestart ect, blijft die mousepad dan moeilijk doen?

Nuja, nu gaat hij weer.:thx:

Maar is het dan (on)logisch bij Vista dat 'het knipperbalkje' vrolijk over het scherm huppelt, je cursor achterna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.