Ga naar inhoud

Gast jaakske

Aanbevolen berichten

mijn laptop met vista is net even in gebruik door mijn zusje dus dat kna ik niet precies voor je nakijken, maar als het goed is is dit terug op te roepen vanuit je start menu, alle programma's en dan moet het daar ergens bij staan.

als het is opgestart doe dan rechtsklik op de icoon en dan opties of instellingen of iets dat daar op lijkt en vink dan aan dat het automatisch opstart bij het opstarten van windows.

laat even weten of dit gelukt is.

Mv.Gr.

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen foutmelding gewoon niets dus ik ga naar start alle progr bureau acc. dan windows sidebar dubbelklik maar niets dan rechts en openen en weer niets,dus dat is volgens mij gewoon verdwenen of inactief,anders kon ik langs het sisteemvak in de taakbalk rechtsklik en openen en ze stond er terug maar ook dat pictogram is weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor die sidebar, ga eens naar C:\Windows\Program Files\Windows Sidebar

als je dat vind tenminste. Gewoon even checken of je bij je program files de map van je sidebar nog vind en of er bestanden inzitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.