Ga naar inhoud

1e keer iets samengesteld wat vinden jullie,?


Aanbevolen berichten

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B235982%5D=1&product%5B194495%5D=1&product%5B68471%5D=1&product%5B283016%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B261068%5D=1&product%5B214046%5D=2&product%5B251552%5D=1&product%5B217782%5D=1&product%5B7517%5D=1

hoi allemaal ik ben nogal geintereseert geraakt in dit samenstellen en wilde eens even jullie mening of dit op iets trok? moest het goedkoper beter kunnen hoor ik het graag.

greetz

aangepast door groicas
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ai, de samenstelling kan wel veel beter! Ik heb alles veranderd behalve Windows en Assemblage. Ik zit over je budget, maar hiervoor heb je wel een echt game-monster!

  • Processor : De Intel Core i7 860. Bloedsnelle processor, hyperthreading, turbo-modus... Redelijk overklokbaar voor betere prestaties. Géén hexa-core van AMD, omdat niet veel programma's de volledige 6 cores kunnen benutten. De 860 is ook beter in games.
  • Processorkoeling : De nieuwe Scythe Ninja 3. Iets betere prestaties dan de Mugen 2, en betere looks. Momenteel wel moeilijk leverbaar, een goed alternatief is dan de Mugen 2.
  • Moederbord : Een bordje met veel functies, de Asus P7P55D-E. Goed overklokbaar, USB 3.0 en Sata600.
  • Grafische Kaarten : Twee snelle GTX 460 kaartjes van Gigabyte. Deze zijn standaard overgeklokt, en ze zijn zeer stil. Ook zijn ze toch heel wat sneller dan een enkele 5870; maar Nvidia optimaliseert de drivers nog, dus de prestatie van deze twee kaartjes worden verwacht te stijgen.
  • Geheugen : De heel goed overklokbare Kingston HyperX modelletjes. De prijs valt ook goed mee.
  • Behuizing : De razend-populaire CoolerMaster CM 690 II Advanced. Zeer goede koelingsmogelijkheden, met plaats voor wel 10 fans! Voor de rest veel mogelijkheden, blauwe LED-fan en aantrekkelijk prijskaartje.
  • Harde Schijf : De Samsung Spinpoint 1TB. Bestverkopende schijf van het moment. Als je veel opslag nodig hebt zou je best een Samsung Spinpoint F3EG 2TB nemen.
  • Optische Drive : De prestatiekoning van het moment, de Lite-On iHas 524.
  • Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium 64 bit. Niets speciaals...
  • Voeding : De CoolerMaster CM Realpower M620. Zeer goede voeding, efficiënt én modulair. (Overbodige kabels verwijderbaar)
  • Assemblage op de onderdelen met 1 jaar garantie op de assemblage en onderdelen. De langste garantie op de onderdelen behoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die M620 niet pakken ik heb wel is op een aantal forums gelezen dat die nog geen eens een 4870 van stroom kon voorzien dus die zou ik zeker niet pakken.

en tevens even om aan te geven de Asus P7P55D-E ondersteund geen SLI alleen crossfire http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=RBA8CzWoopUlYRFZ

Dit zou ook kunnen eventueel al ben je dan wel wat duurder uit:

Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

620 watt is inderdaad misschien wat te weinig voor twee 460'. De Nexus RX-7000 is dan wel een goede keuze. Dat van die 4870 zou mij enorm verbazen. De Asus-P7P55-E ondersteunt inderdaad géén SLI, waarvoor mijn dank dan ook uitgaat naar SigSauer om dit te melden. Met de MSI P55-GD85 heb je nog altijd USB 3.0 en Sata600 zonder verlies van performance.

@ Sigsauer : Het schijnt dat een moederbord een essentieel onderdeel is xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die M520 kom je niet ver hoor zeker aangezien je een High-end systeem aan het maken bent. Ik heb er een andere voeding voor je ingezet die wel voldoende sap moet leveren en nog steeds modulair is.

Azerty

Ik weet niet of je van plan bent over te clocken met dit systeem anders zou je die 1600MHz modules gewoon kunnen ruilen voor 1333MHz modules.

Eerlijk gezegt zou ik niet meer voor die HD5850 gaan zeker nu met de komst van de GTX460, de Palit GTX460 Sonic Platinum is in de meeste gevallen sneller dan een HD5850 en soms gelijk met de HD5870. Ik weet niet of je persé Crossfire wilt draaien maar als dat niet zo is dan zou ik zeker voor deze kaart gaan.

Palit Gtx 460 Sonic Platinum G :: Azerty

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom in godsnaam zou een M620 geen HD4870 kunnen ondersteunen? De M620 is nochtans zeer stabiel met zijn voltages. Ook hangt het af van wat er nog allemaal aan de voeding hangt.

Ik heb een HD5850 aan mijn M620 hangen en die doet dat zeer goed.

Uw laatste samenstelling is goed, enkel zou ik geen HD5850 nemen. De GTX460 is slechts 5% trager en kost 60 euro minder. Of je kan voor een beetje meer, 320 euro ong., een GTX470 nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.