Ga naar inhoud

1e keer iets samengesteld wat vinden jullie,?


Aanbevolen berichten

heb het f nagevraagd, pc is een jaar oud dus nog een jaar garantie op de stukken en met windows 7 hij vraagt 600. (prijs bespreekbaar)

wat denken jullie zou dat pctje nog wat spellen aankunnen?

zo niet moet ie maar f verder sparen vind het zonde om 600euro te geven voor iets wat niet veel meer kan of lang meegaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met een HD5770 kan je aardig spelen, maar de processor is niet het-van-het, ik zou het persoonlijk niet doen.

Je hebt géén fresh installatie van Windows, je kan nog opgeschept zitten met allerlei programma's waar je niet van wilt weten, etc.

Persoonlijk zou ik toch gewoon een systeem als de jouwe bestellen, die is véél beter qua qualiteit en performance.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij wilt een 600euro eraan geven zonder monitor.

hij wilt er gewoon degelijk games op spelen , nu niet perse op de hoogste settings maar gewoon dat het wel vlot loopt. op zijn hidige pc blijft alles haperen en dat is natuurlijk frustrerend :-)

als jullie me kunnen zeggen vanaf welk budget hij een degelijke heeft kan ik het hem wel ff lenen moest er niet teveel bijkomen. en anders moet ie maar ff wachten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.