Ga naar inhoud

Geen geluid uit PC en/of boksen


Aanbevolen berichten

Hallo, heb gezien dat dit probleem al vaker is voorgekomen, maar misschien makkelijk om vraag opnieuw te stellen? Heb wel beeld, maar geen geluid, icoontje voor volume regeling is opeens verdwenen, volgens mijn pc staan er geen boksen meer aangesloten (lampjes branden gewoon) Ook kom ik niet in het menu om opnieuw in te stellen (is niet dikgedrukt, zodat je niet kan selecteren). Vaak loste ik op met Systeemherstel, maar ben zo stom geweest om alle data via "pc schonen" eruit te gooien, dus dit lukt ook niet meer.

Ben nu echt wanhopig en hoop dat iemand een oplossing heeft.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,kopieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Als het een merkcomputer is dan Merk en Type opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WINRAR staat nu op mijn PC. Er is niets veranderd helaas. Overigens excuses voor late reactie, maar ik was te druk met mn werk en heb daar geen pc... Hoop dat er alternatieve oplossing bestaat? Las ook dat iemand geluidskaart in en uit heeft gehaald, maar wil eerst weten of dit zomaar kan? Weet niet eens waar ie zit (zat bij aankoop al in pc)

Hoor graag weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.