Ga naar inhoud

Laptop reageert niet, start niet meer op...


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Raceman1910

Ik heb nog geen systeemherstel uitgevoerd, want hij werkt weer normaal.

Enkel vandaag was er een probleem(pje), hij zei 'WButton MFC Aplication werkt niet meer.

post-14109-1417704097,445_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Vandaag is hij (tot nu toe) weer 6 keer gecrashed.

Ik dacht, misschien installeer ik een screen capture programmatje die tijdens het opnemen ook opslaat. Ik weet niet zeker of dat goed zal gaan, maar ik wil het toch proberen.

Als jij zo een programma kent, laat het mij weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Hij is nog 2 keer gecrashed. De eerste keer zag het er zo uit:

post-14109-1417704098,7441_thumb.jpg

En de 2de keer was hij gecrashed terwijl hij updates aan het installeren was en daarna starte hij zo op:

post-14109-1417704098,8462_thumb.jpg

Ik dacht nog even aan een systeemherstel maar dat crashen duurt nu wel aan zeker een half jaar. We gingen hem laten maken (garantie) maar vonden het aankoopbewijs niet.

En mijn zus is toch al van plan om een nieuwe desktop te kopen.

Maar ik ben thuis diegene die thuis altijd de pc's mag maken, en wil het toch voor mekaar krijgen om hem ZELF te maken...

Want misschien krijg ik deze laptop dan (als mij zus een desktop heeft gekocht).

post-14109-1417704098,794_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Net even een volledige systeemscan gedaan met Norton en hij vond een Trojan.Horse en een Trojan.Gen, hij gaf bij allebei aan dat er een hoog risico was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er geen dmp bestand aangemaakt en dan zie je niets natuurlijk.

Op de afbeeldingen staat dat de D schijf wordt gecontroleerd.

Hoeveel interne schijven en partities heb je?

Op welke schijf (partitie) staat windows?

Als je de pc aan de praat krijgt (of hebt) doe dan het volgende.

Open de opdrachtprompt, typ chkdsk X: en druk enter. Vervang X door de schijfletter van de systeempartitie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.