Ga naar inhoud

Laptop reageert niet, start niet meer op...


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

waar kan ik die vinden?

---------- Post toegevoegd om 15:53 ---------- Vorige post was om 15:52 ----------

En wat ik ook raar vond er stond bij Drivers op de D schijf ook bij intel een driver voor de grafische kaart, maar die was niet compatibel met windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je de cd niet meer die bij de kaart was?

Anders eens gewoon proberen met de win7 drivers.

Verwijder de nvidia drivers via appraatbeheer en controleer of er bij software nog iets van nvidia staat en verwijder dat ook.

Herstart de pc en laat windows zelf naar de drivers zoeken, eerst op de harde schijf en indien nodig op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ja dat heb ik gedaan. Nu staat er bij beeldschermadapters 'Standaard-VGA Grafische Kaart' in plaats van 'Nvidia GeForce 9XXXM G' (kweet het juiste nummer van de grafische kaart niet meer ;p).

En als ik Patience ofzo wil spelen dan zegt hij dit:

post-14109-1417704114,7839_thumb.jpg

Ik kan nu ook geen voorbeeldvensters meer zien op de taakbalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ja dat heb ik al gedaan, en daaruit bleek dat het juist aan de driver van de grafische kaart ligt, want nadat ik de installatie had uitgevoerd en de laptop heb opnieuw opgestart krijg ik voortdurend een BSOD van de driver van de grafische kaart. Ik kreeg hem enkel aan in veilige modus en daar heb ik dan een systeemherstel gedaan van voor de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Dag

Ik heb eens een printscreen gemaakt van Speccy. Daarop kan je zien dat mijn processor wel heel erg heet heeft...

Onlangs zei je nog dat als een processor 80 °C heeft dat dat niet echt zeer goed is.

post-14109-1417704122,8424_thumb.jpg

De gemiddelde temperatuur ligt rond de 82 °C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

En is er geen enkele manier om het probleem met de grafische kaart op te lossen? Ik loop nu op een standaard grafische kaart van 14Mb, en nu kan ik veel dingen niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.