Ga naar inhoud

Er kome veel lawaai uit de proseccor!!


kimkard

Aanbevolen berichten

halo all,

ik heb een acer aspire x3200 pc is handig en klein ( TOT OKTOBER NOG GARANTIE !! )

maar ik heb wat klachten over de proseccor en of over de ventilator, want daar komen echt af en toe veel lawaai uit.

vooral als ik het spel BLUR-of FIFA10(OF IETS ANDERS) gaat openen ...

Proseccor en de kloksnelheid kome goed uit met specificaties van die 2 spellen.

Het geeft niet alleen lawaai uit als ik die 2 spellen open, maar ook gewoon als ik achter pc ben en iets anders zit te doen ....

Mijn vraag is aan jullie;

*

HOE KAN IK DEZE LAWAAI HET BESTE VOORKOME ?

EN ZORGEN DAT HY RUSTIG WERKT EN ZONDER 1 PIEP KLEIN GELUIDJE TE HOREN VAN PROSECCOR OF VENTILATOR ...?

*

Graag REACTIES A.U.B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stof afdoen> is al gedaan ... HELPT NIET ... ik denk ook niet dat hy iets raakt als hy aan het draaien is ...

de lawaai komt niet constant uit de pc kast, maar zoals ik het zegt, als ik spel of een zware programma of zo iets dergelijks gaat open, komt dat geluid uit, maar denk tog dat hy uit de ventilator komt.

En ik heb tot oktober nog garantie ...

maar ik twyfel wel of ze iets mee gaan doen aan die lawaai ...

want de pc werkt prima, maar kep wel klachten over het lawaai wat er binnen uit de pc komt...

TOT OKTOBER NOG GARANTIE DUSZ ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan me nie meer herinneren over de eerste dagen/weken van me pc, maar het geluid/lawaai komt uit de ventilator die zoo hard nodig moet gaan draaien

het gebeurd ook wel zomaar, maar meestal als ik zware programma's of zo ga openen

op dit momment geeft hy die lawaai wel ....

neejj, het is de koeler geen videokaart> heb geen videokaart in de kast is de meoderbord zelf Geforce9200*....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.