Ga naar inhoud

Videohardware probleem


marklin

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even uitleggen

Ik was Gisteren een server aan het hosten op het spel Joint Operations typhoon Rising. Ongeveer voor een 15 a 30 minuten. Tot ik in eens een bluescreen had en mijn pc uitviel. Ik heb daarna gewoon men pc terug opgestart en heb op "windows normaal starten" gedrukt. Ik ga terug op teamspeak 3. Maar toen maakte mijn microfoon van men headset volgens mijn vrienden krakende en piepende geluiden. Dus ik ging even kijken bij mijn probleemraporten daar stonden 2 meldingen van een videohardwarefout. Daarna heb ik de drivers gedownload van mijn videokaart maar dat bleek ook niet te helpen. Ik Heb dan de volgende dag ( vandaag ) Windows vista terug geinstaleert in de hoop dat het weer werkte. Maar niet dus. Terug de drivers geinstaleert maar die kon ik dan niet instaleren want dan gaf die weer de foutmelding dat hij de videokaart niet kon vinden. Heb toen Pcwizard even gedownload om te kijken wat er bij mijn videokaart stond maar daar stond niks bij ( wel iets van standaard.... )

Mijn videokaart: Nvidia Geforce 9600M

Mijn Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Alvast Bedankt

Mvg, Marklin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.