Ga naar inhoud

externe harddrive aansluiting usb radio


lcchaos

Aanbevolen berichten

Veel is hier afhankelijk van de radio zelf.

Persoonlijk heb ik een Alpine autoradio met usb aansluiting.

Die usb-aansluiting levert inderdaad te weinig spanning voor een externe HDD, maar wat nog meer bepalend is, is de leessnelheid.

Alpine geeft zelf aan dat je je best houdt aan een usb-stick met maximaal zo'n 100 liedjes op.

Wanneer ik een gewone usb-stick gebruik waarop ik 120 liedjes zet herkent ie de stick niet...deze stick werkt wel prima met zo'n 90 songs...wanneer ik gebruik maak van een snelle stick kan ik perfect meer dan 300 liedjes op die stick zetten zonder dat de radio er problemen mee heeft.

Best dus gebruik maken van een snelle stick én ook eens de specificaties van je radio zelf checken in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo lcchaos,

als je geen vragen meer hebt (binnen dit topic) mag je dit sluiten door onderaan op de 'opgelost-knop' te klikken, zo blijft het voor iedereen overzichtelijk...:top:

Uiteraard kan je in geval van andere / nieuwe vragen steeds een nieuw topic openen...;-)

post-20447-1417704397,7045_thumb.jpg

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.