Ga naar inhoud

(Breed)Beeldscherm wordt veel trager aangeroepen dan voorheen


Kurtt

Aanbevolen berichten

Nu duurt het ongeveer 7 seconden alvorens ik beeld heb bij het opstarten, vroeger was dat direct bij het opstarten van de PC. Hoe zou dit komen? Kabels?

Als ik PC opstart dan krijg ik een oranje lichtje op het beeldscherm onderaan, en na 7 seconden verschijnt het beeld.

Het is verwarrend omdat in het begin lijkt alsoft het beeld niet werkt, maar het komt er na 7 seconden wel.

Wat kan ik vervangen/controleren zodat de situatie zoals vroeger was dat ik toch minstens na een seconde of 2 beeld had bij opstarten?

Heb wel het reeds geinstalleerde ram geheugen eens van plaats verwisseld, en ook eens gisteren per ongeluk een verkeerd ram latje eringestoken (ram latje werd zeer heet). Het foutje latje er natuurlijk uitgehaald. Moet ik misschien de reeds aanwezige ram-modules nog eens van insteekgleuf veranderen, of heeft dit niets te maken met de aanroeptijd van het beeldscherm?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.