Ga naar inhoud

mijn laptop word warm


wannes45

Aanbevolen berichten

halo ik heb een paar weeke geleden een nieuwe laptop gekocht

en dat molentje dat draait om hem te koele draait altijd alleen de eerste 5minuten niet anders altijd is dat normaal? er komt ook altijd heele warme lucht uit en als ik hem oplaad word die oplaader ook heel warm na 30minuten verbrand ik bijna mijn vingers er aan

ik had van dat program gehoord voor je temperatuur en zo van dingen te zien ik weet er zelf niets van maar ik heb speccy gedownload en zo een snapshot gemaakt hier is de link

http://speccy.piriform.com/results/fsKHawuKwUMwtE0bz8MUcxC

ik weet niet of je daar iets mee kan vinden

de vraag is of dit normaal is,hij is nog nieuw dus normaal zou er iets aan mogen zijn

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

105 graden is niet zo gezond ;-)

Verder kan ik niets merkwaardig aan je laptop zien, laptops kunnen erg warm worden. Als je dit een beetje wilt verhinderen kan je zogenaamde 'voetjes' kopen om achteraan aan de laptop te bevestigen, zo draait de ventilator wat beter. Je hebt ook zogenaamde koelingsmatjes. Hier heb je een koelingsmat zonder ventilator. Hier kan je zelfs de volledige review lezen. Er bestaan ook modellen met ventilator, die koelen uiteraard weer wat beter. Maar eigenlijk is het niet vereist voor je temperaturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

105 graden is niet zo gezond ;-)

Verder kan ik niets merkwaardig aan je laptop zien, laptops kunnen erg warm worden. Als je dit een beetje wilt verhinderen kan je zogenaamde 'voetjes' kopen om achteraan aan de laptop te bevestigen, zo draait de ventilator wat beter. Je hebt ook zogenaamde koelingsmatjes. Hier heb je een koelingsmat zonder ventilator. Hier kan je zelfs de volledige review lezen. Er bestaan ook modellen met ventilator, die koelen uiteraard weer wat beter. Maar eigenlijk is het niet vereist voor je temperaturen.

dus dat betekent dat ik er niet mee terug moet naar de winkel? ik game er wel vaak op is het dan best dat ik zo een koelings matje koop?

en danku voor dit al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de Laptop 'te' warm wordt, dan sluit de beveiliging de stroom uit. in je adapter is dat net hetzelfde. wanneer laptop of adapter wat afgekoelt zijn, klikt de beveiliging terug, en kan je je laptop weer opstarten. Dus bang zijn dat je laptop naar de vaantjes gaat moet je niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.