Ga naar inhoud

harddisk probleem


geresch

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download Partition Wizard bootable cd versie (staat onderaan de lijst) en brand het iso bestand op een cd.

Start de pc op vanaf deze cd.

Op het welkomscherm kies je voor de eerste optie, dan typ je 1 om de schermdriver te kiezen.

Selecteer nu de harde schijf en klik in de linker kolom bij operations op surface test.

Klik dan op start now en wacht het einde van de test af.

Als er fouten gevonden zijn, sluit je Partition Wizard af, verwijder de schijf, zet de pc uit en meld het in een volgend bericht.

Als er geen fouten ga dan verder met de rest.

Selecteer de de systeempartitie en klik in de linker kolom bij operations op format partition.

Formatter naar NTFS.

Na formatteren selecteer je opniew de disk en klik in de linker kolom bij operations op rebuild MBR.

Sluit Partition Wizard, verwijder de disk, plaats de installatiedisk voor Windows en herstart de pc.

Als je op enig ogenblik een foutmelding krijgt waardoor de operatie wordt afgebroken, noteer deze dan en sluit Partition Wizard.

Plaats de foutmelding in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harteliijk dank voor Uw hulp . Bestand gedownload ,resultaat cd rom mode ISO 9660.eigenschap schijf ; boot 36,5 mb (capaciteit 38.371.328 bytes). Start met cd .dan krijg ik :press del voor set up,deze reageert niet dus weet ik niet of deze van cd opstart, maar er gebeurt niets, misschien nog een idee ??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp, krijg je geen toegang tot de Bios???

---------- Post toegevoegd om 20:26 ---------- Vorige post was om 20:20 ----------

Aansluitend op het vorige bericht doe mij es een lol en noteer zo duidelijk mogelijk de handelingen die je onderneemt vanaf het begin bij het starten van de pc. Het is best mogelijk dat je opstart cd door fouten bij het branden niet kan opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik doe gebrande cd in pc.( ik heb de cd voor de zekerheid 2x gebrand met nero. beide cd's zijn hetzelfde ). start de pc en krijg dan ASUS moederberd , druk del voor set up of druk TAB voor de bios . het drukken heeft geen zin ,het scherm blijft vast staan. Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.