Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


barde

Aanbevolen berichten

Ik wil een laptop kopen maar ik kan best wel wat advies gebruiken

Ik wil hem gebruiken voor school en thuisgebruik.

voor school heb ik vooral "inventor" van autodesk nodig.

Thuis wil ik lichte spelletjes kunnen spelen en programma's als photoshop,enz draaian.

Ik wil ook dat hij een tijdje mee kan niet dat ik na een jaar een nieuwe moet kopen!

Nu wil ik jullie vooral vragen welke merken ik zou moeten nemen en welke niet, welke specificaties ik zeker nodig heb, mss een voorstel voor een laptop...

alvast bedankt voor de hulp!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo juist gekeken naar uw voorgestelde laptop.

Het is wel 15 inch scherm zonder aparte keypad.

Voor de rest is het OK.

Wilt je 15 inch scherm?

Het voordeel ervan is dat je het gemakkelijk kan meenemen maar het nadeel is dat tegenwoordig de website steeds meer voor grotere schermen zijn.

Wilt je keypad erbij?

Zelf heb ik 15 en 17 inch laptopscherm.

Ik had beter beiden 17 inch genomen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij uw plaatselijk computerzaak zie ik deze HP Pavilion DV7-4050eb op deze bladzijde

Dat is wel een goede laptop met 17 inch scherm en keypad.

Heeft een snelle harddisk.

Heeft wel geen bluetooth maar dat is minder erg.

Op de laptop zijn er maar liefst 4 usb poorten en je kan een usb-bleutooth stick kopen voor weinig geld.

Bij dezelfde bedrijf kan je ook Acer en packard bell kopen maar dat zijn geen goede merken.

Ze zijn wel goedkoper.

Zelf ken ik dat bedrijf niet maar als ze goede service geven is mijn voorkeur om plaatselijk te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.