Ga naar inhoud

avast


Aanbevolen berichten

Ik denk dat hier het probleem zit: ik had altijd het avast teken, maar dat is verdwenen. Ik zie geen mogelijkheid om je stappen uit te voeren. Wel weet ik dat nog ergens avast moet staan, maar waar?

Verder heb ik jouw download wel, maar dan zegt hij: kan het programma niet openen, via het web opsporen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je Avast al verwijderd hebt en er blijven nog bestanden achter kan je misschien Unlocker installeren daarna bij de zoekfunctie Avast ingeven en al de bestanden die hij dan nog vindt verwijderen. De bestanden die je niet langs de gewone weg verwijderd krijgt klik je rechts op en kies dan voor unlocker, hier krijg je dan verschillende mogelijkheden om het bestand toch nog te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via configuratiescherm, software, verwijderen.

Er staat dus nog het een en ander op inderdaad. En dat krijg ik niet weg.

Laat dan nu die Removal Tool nog eens werken. Mogelijk worden dan wél de resten van Avast verwijderd.

---------- Post toegevoegd om 17:42 ---------- Vorige post was om 17:33 ----------

@ Rope,

@ kapa ;die werdt prive verstuurdt .
Het zou handig zijn mocht je je aanbevelingen van downloads ook in "open forum" posten en niet via een persoonlijk bericht. Dan wordt het voor alle forumgebruikers tenminste duidelijk wat je geadviseerd hebt en kunnen ze het verhaal volledig volgen. Dat is namelijk de bedoeling van een forum : info voor iedereen, zodat iedereen ook kan meedenken of op zijn minst meekijken.

Met PB's lukt dat nu eenmaal niet :sad

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.